ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت آپارتمان در غرب تهران - قیمت آپارتمان‌های ۱۵۰ متری چقدر است؟

قیمت آپارتمان در غرب تهران - قیمت آپارتمان‌های ۱۵۰ متری چقدر است؟غرب تهران از پر خرید و فروش ترین مناطق تهران و مورد توجه سرمایه‌داران بسیار نیز می باشد. دلیل این موضوع نیز این است که منطقه غرب به ناوگان حمل و نقل عمومی، بیمارستان، اماکن تفریحی و . . . دسترسی بهتری دارد و قیمت منازل این منطقه روز به روز درحال افزایش هستند.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در غرب تهران را دارید، می‌توانید واحدی ۱۴۵ متری که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد را در محله گیشا(کوی‌نصر) با بودجه ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. لازم به ذکر است این واحد ۳ خوابه است.

قیمت آپارتمان نوساز در غرب تهران

اگر تمایل به واحد های نوساز دارید، میتوانید واحدی ۱۴۹ متری در ستارخان را همراه با ۳ اتاق خواب را به قیمت ۱۰ میلیارد تومان خریداری کنید.

ارزان قیمت های 150 متری

اگر خواهان واحدی نوساز با قیمت کمتر هستید، می‌توانید واحدی در پونک با متراژ ۱۴۵ متر و ۳ اتاق خواب را معادل ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

شهرک غرب تهران

اگر با بودجه ۱۱ میلیارد تومان قصد خرید خانه دارید، می‌توانید واحدی ۱۴۸ متری در شهرک‌غرب که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد را خریداری کنید.

واحدی در جنت‌آباد مرکزی با متراژ ۱۴۸ متر و ۳ اتاق خواب با توجه به نوساز بودن این ملک، ارزشی معادل ۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارد.

واحدی دیگر با متراژ ۱۴۵ متر در محله صادقیه، درحالی که نوساز است و ۳ اتاق خواب دارد، قیمتی بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی نوساز در سعادت‌آباد با متراژ ۱۴۶ متر و ۳ اتاق خواب، معادل ۱۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان سرمایه لازم است.

بودجه لازم برای خرید واحد نوساز دیگری در طرشت، با متراژ ۱۴۵ متر و ۳ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.
منبع : photo by hosein charbaghi unsplash
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.