ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اجاره آپارتمان ۷۰ متری در شمال و جنوب تهران چقدر است؟

اجاره آپارتمان ۷۰ متری در شمال و جنوب تهران چقدر است؟اجاره آپارتمان از جنوب تا شمال تهران چقدر هزینه دارد؟ این سوالی است که اکثر مستاجرین ماهیانه به دنبال آن هستند. خانه‌های 70 متری یکی از محبوب‌ترین متراژها برای اجاره‌نشینان می باشد و ما قصد داریم به بررسی قیمت این آپارتمان‌ها در نقاط مختلف تهران (شمال، جنوب و مرکز شهر تهران) بپردازیم :

اجاره آپارتمان ۷۰ متری در شمال تهران برای مستاجری که ۲۰۰، ۳۰۰ میلیون به‌عنوان پول پیش کنار گذاشته، ممکن است بیشتر از ماهی ۳۰ میلیون هزینه داشته باشد. در مرکز شهر که قیمت مسکن به متوسط کل تهران نزدیک‌تر است، اگر برای اجاره آپارتمان ۷۰ متری چیزی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون داشته باشید، بازه درخواستی اغلب صاحبخانه‌ها به چیزی بین ماهی ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان می‌رسد. در جنوب تهران هم که ارزش مسکن تقریبا یک‌چهارم شمال شهر است، مستاجر با همان بودجه ۲۰۰، ۳۰۰ میلیونی می‌تواند سراغ واحد‌هایی برود که رقم درخواستی صاحبخانه کمتر از پنج میلیون تومان است.
قیمت خانه ۶۰ متری در تهران چقدر است؟ (جدیدترین لیست قیمت پاییز امسال)
قیمت خانه در پردیس چقدر است؟ (قیمت رهن آپارتمان در شهر پردیس چقدر است؟)

اجاره آپارتمان ۷۰ متری در جنوب تهران

ارزان‌ترین منطقه تهران در بازار مسکن براساس آمار‌ها منطقه ۱۸ است. جایی که متوسط قیمت مسکن براساس جدید‌ترین فایل‌های پیشنهادی به حدود متری ۳۱ میلیون تومان رسیده و این عدد نسبت به میانگین کل تهران حدود ۵۳ درصد کمتر است. به‌همین خاطر اعدادوارقام درخواستی صاحبخانه تقریبا نصف هزینه‌های اجاره‌نشینی در کل تهران است.
اجاره آپارتمان ۵۰ متری در تهران چقدر است؟ (از ارزانترین تا گرانترین ها)
اجاره آپارتمان ۷۰ متری در ارزان‌ترین محله‌های تهران برای کسی که با ۲۰۰، ۳۰۰ میلیون پول پیش دنبال خانه می‌گردد، معمولا چیزی بین دو تا پنج میلیون خرج برمی‌دارد. اما اگر بودجه مستاجر چیزی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان باشد، آنوقت ممکن است صاحبخانه رقم اجاره را تا ماهی هفت، هشت میلیون افزایش دهد.
قیمت اجاره آپارتمان در محله‌های لاکچری تهران چقدر است؟
آپارتمان ۷۰ متری در محله یافت‌آباد به‌عنوان مثال درحالی به مستاجر تحویل داده می‌شود که مالک رقم ودیعه را ۲۵۰ میلیون تومان تعیین کرده و مستاجر هم باید ماهی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌حساب صاحبخانه واریز کند. در همان محدوده یک واحد ۷۰ متری دیگر بین فایل‌های اجاره به‌چشم می‌خورد که رقم ودیعه و اجاره آن به‌ترتیب ۱۰۰ و ماهی هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است. البته به‌خاطر قابلیت تبدیل رهن و اجاره، اگر مستاجر توانایی پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان را به‌عنوان ودیعه داشته باشد، آنوقت حالت رهن کامل پیش می‌آید و مستاجر نیازی به پرداخت اجاره ماهانه ندارد.

اجاره آپارتمان ۷۰ متری در شمال تهران

متوسط قیمت مسکن در منطقه یک تهران از بقیه مناطق بیشتر است و طبق داده‌های غیررسمی به متری ۱۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده. نسبت به میانگین کل تهران، متوسط قیمت مسکن در منطقه یک تقریبا دوبرابر است و هزینه‌های اجاره‌نشینی هم تقریبا با همین فرمول محاسبه می‌شود.

مالک آپارتمان ۷۰ متری در محله کامرانیه تهران رقم ودیعه و اجاره ماهانه را به‌ترتیب ۲۰۰ و ماهی ۳۰ میلیون تومان تعیین کرده است. واحدی که ۱۴ سال از عمربنای آن می‌گذرد و اگر مستاجر بخواهد رقم اجاره ماهانه را به نصف تبدیل کند، باید به‌جای ۲۰۰ میلیون، ۷۰۰ میلیون را پیش صاحبخانه گرو بگذارد. حالا اگر به‌جای محله‌های گرانقیمتی مثل زعفرانیه، کامرانیه، نیاوران و ... سراغ محله‌های دیگری در شمال تهران برویم، هزینه اجاره آپارتمان ۷۰ متری به‌شکل معناداری کاهش پیدا می‌کند.
اجاره آپارتمان ۷۰ متری در محله شهرک نفت طبق اطلاعاتی که مالک ارائه کرده، ماهی ۱۵ میلیون آب می‌خورد و مستاجر باید در قدم اول ۳۰۰ میلیون هم به اسم پول پیش کنار بگذارد.

اجاره آپارتمان ۷۰ متری در مرکز تهران

قیمت مسکن در مرکز تهران به میانگین اعدادوارقام پیشنهادی فروشنده‌ها نزدیک است. اگر مناطق شش، هفت، ۱۱ و ۱۲ را ملاک قرار بگیریم، متوسط قیمت مسکن در این چهار منطقه به متری ۶۰ میلیون تومان می‌رسد و حدود متری چهار میلیون تومان از میانگین قیمت مسکن در کل تهران کمتر است.

اجاره آپارتمان ۷۰ متری در مرکز تهران با این اوصاف کمتر از محله‌های مناطق شمالی هزینه دارد و از آنطرف تاحدود زیادی هم با درخواست صاحبخانه‌های جنوب شهر فاصله دارد.

اجاره آپارتمان ۷۰ متری در مرکز شهر برای مستاجری که چیزی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون به‌عنوان پول پیش کنار گذاشته، می‌تواند ماهی ۱۰ تا ۱۵ میلیون هزینه داشته باشد. اگر مستاجر بتواند رقم ودیعه را تا ۳۰۰ میلیون میلیون افزایش دهد، آنوقت هزینه اجاره ماهانه تا مرز شش، هفت میلیون کاهش پیدا می‌کند.

اجاره آپارتمان ۷۰ متری در محدوده دروازه شمیران طبق اطلاعاتی که مالک ارائه کرده، علاوه بر پول پیش ۳۰۰ میلیونی، شامل اجاره ماهانه هشت میلیون تومانی هم می‌شود. همزمان آپارتمان ۷۰ متری دیگری در خیابان انقلاب درحالی اجاره داده می‌شود که صاحبخانه ۱۰۰ میلیون پول پیش طلب کرده و مستاجر هم باید ماهی ۱۵ میلیون اجاره پرداخت کند.

قیمت اجاره آپارتمان‌های کوچک در آگهی‌های دیوار

۵۰ متر دو خواب : ودیعه ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان (تهران، فاطمی)
90متر دوخواب فول/بازسازی شده غرق نور : ۸۰۰ میلیون ودیعه، ۱۹ میلیون اجاره (تهران، سعادت‌آباد)
۸۰متر۲خ/تخلیه نورگیر خوش نقشه/ طرشت بایندریها : ۳۰۰ میلیون ودیعه، ۱۴ میلیون اجارهٔ ماهانه
اجاره آپارتمان ۶۴ متر ۱ خواب » ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ودیعه، ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان اجارهٔ ماهانه(تهران، نیاوران)
۸۰ متر سوهانک فقط زوج ودیعه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
92متر /2خواب /فول امکانات /فردوس شرق ۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ودیعه ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان اجارهٔ ماهانه
65متر تک خواب فول امکانات اجاره 16ماه ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ودیعه، اجارهٔ ماهانه ۹٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان (تهران، پونک)
81مترکلید نخورده شاهکار نور و نقشه‌ تک‌بازدید ۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ودیعه (تهران، کوی فردوس)
اجاره اپارتمان ۸۵متری میدان عقیلی ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ودیعه، ۱۹٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان اجارهٔ ماهانه (تهران، هروی)
۷۵ متر ۲ خواب بازسازی در حد نوساز خیابان آذربایجان ودیعه ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان، اجارهٔ ماهانه ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
آپارتمان ۷۰متری ۱خواب ودیعه ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان، اجارهٔ ماهانه ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان (تهران، پاسداران)
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.