ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بازیگر معروف هنگ‌کنگی تمام ثروتش را به خیریه می بخشد

بازیگر معروف هنگ‌کنگی تمام ثروتش را به خیریه می بخشدچو یون فات هنرپیشه معروف هنگ‌کنگی اعلام کرد که همه ثروتش را صرف اعمال خیریه خواهد کرد و اموراتش را با ماهی 106 دلار خواهد گذراند. او 710 میلیون دلار /47,570,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ثروت دارد.

به گزارش رسانه‌های چینی چو یون فات، بازیگر 63 ساله‌ای که برای بازی در فیلم «ببر خیزان و اژدهای پنهان» برنده جایزه اسکار شده بود، زندگی ساده و متواضعی دارد و اعلام کرده قصد دارد تمام ثروت 720 میلیون دلاری‌اش را صرف امور خیریه کند.بازیگر معروف هنگ‌کنگی تمام ثروتش را به خیریه می بخشد
چو یون فات امور زندگی‌اش را با مبلغی معادل 106 دلار در ماه می‌گذراند. او از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کند و از مراکز خرید ارزان قیمت و تخفیف‌دار خرید می‌کند. او برای 17 سال از یک تلفن همراه نوکیای نسل اول استفاده می‌کرد و دو سال پیش، پس از آنکه تلفن همراه نوکیای او خراب شد، ناچار به خرید یک موبایل جدید شد.

بارها دیده شده که او خودش مشتاقانه با هوادارانش سلفی می‌گیرد، سوار مترو می‌شود و در پارک ملی یانگ مینگ قدم می‌زند.

او چندی پیش به رسانه‌ها گفت: «این ثروت به من تعلق ندارد. من تنها به شکل موقت مسئول آن هستم... رویای من این است که یک فرد عادی و خوشبخت باشم».

این بازیگر سرشناس هنگ‌کنگی افزود: «سخت‌ترین چیزی که در زندگی می‌توان به دست آورد، ثروت نیست، بلکه داشتن یک زندگی عاقلانه سالم است».
بازیگر معروف هنگ‌کنگی تمام ثروتش را به خیریه می بخشد
در هفته‌های گذشته و همزمان با تور تبلیغاتی چو یون فات در تایوان برای فیلم جدیدش که «پروژه گوتنبرگ» نام دارد، اخبار مربوط به تصمیم او در زمینه بخشش دارایی‌هایش در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت. فیلم پروژه گوتنبرگ از 4 اکتبر 2018 روی پرده سینماهای جهان رفت.

چو یون فات به همراه همسرش سال‌ها پیش یک موسسه خیریه تاسیس کردند. او و همسرش فرزندی ندارند. آقای فات بیش از چهار دهه در صنعت سینما فعالیت کرد و توانست در این دوره زمانی بیش از 710 میلیون دلار ثروت جمع کند. او از اواسط دهه 80 شناخته شد و روزنامه لوس‌آنجلس تایمز او را «خوب‌ترین بازیگر جهان» توصیف کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.