ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی ارزانترین اجاق گاز فردار | نظرات خریداران اجاق گاز سینجر E50 New Version

معرفی ارزانترین اجاق گاز فردار | نظرات خریداران اجاق گاز سینجر E50 New Version در این صفحه از وب سایت فایندز به معرفی ارزان ترین اجاق گاز فردار بازار یعنی اجاق‌گاز «سینجر» مدل «E50» می پردازیم، لطفاً با ما همراه باشد :

اجاق گاز ایرانی سینجر ایی50 مجهز به فول ترموکوبل و فندک مکانیکی می باشد. در این اجاق‌گاز، درِ فر دارای شیشه‌ی سکوریت دوجداره است. این اجاق‌گاز همچنین سپر حرارت‌گیر دارد. گنجایش فر در این اجاق‌گاز 76 لیتر است. این مدل به چراغ داخل فر مجهز بوده و پایه‌های آن قابل‌تنظیم است. این اجاق گزینه مناسبی برای خانواده هایی می باشد که به دنبال محصولی با گارانتی مناسب و قیمت نسبتاً خوب هستند.

مشخصات، معایب و مزایای اجاق گاز سینجر مدل E50 New Version

اجاق گاز سینجر مدل E50 New Version
بررسی محصول : اجاق گاز ایرانی سینجر ایی50 نیو ورژن که یکی از ارزانترین اجاق گاز های فردار برند سینجر می باشد، مجهز به فول ترموکوبل و فندک مکانیکی می باشد. در این اجاق‌گاز، درِ فر دارای شیشه‌ی سکوریت دوجداره است. این اجاق‌گاز همچنین سپر حرارت‌گیر دارد. گنجایش فر در این اجاق‌گاز 76 لیتر است. این مدل به چراغ داخل فر مجهز بوده و پایه‌های آن قابل‌تنظیم است. این اجاق گزینه مناسبی برای خانواده هایی می باشد که به دنبال محصولی با گارانتی مناسب و قیمت نسبتاً خوب هستند.
compare مقایسه اجاق گاز سینجر مدل E50 New Version با دیگر محصولات

مشخصات اجاق گاز سینجر مدل E50 New Version

ابعاد : 900x600x850 میلیمتر
ارتفاع : 85 سانتیمتر
پهنا : 90 سانتی متر
عمق : 60 سانتی متر
وزن : 69 کیلوگرم
جنس بدنه : لعاب
تعداد شعله : 5 عدد
جنس شبکه : چدن
فندک : دارد
گنجایش فر : 76 لیتر
محدوده گنجایش فر : 50-100 لیتر
چراغ داخل فر : دارد
جوجه گردان : دارد
ترموکوپل : دارد
پایه قابل تنظیم : دارد
طول سیم : 1.8متر
سایر ویژگی ها : دارای موتور جوجه گردان دارای سپر حرارت گیر درب فر دارای شیشه سکوریت دو جداره
جنس : آهن
محل قرارگیری شعله پلوپز : وسط
EN : Sinjer E50 New Version Stove
مزایا
+ پنج شعله‌ی مشعل‌دار + فندک مکانیکی + فول ترموکوبل + جوجه‌گردان + جنس شبکه‌های این اجاق چدنی است. + چراغ داخل فر + قابل تنظیم برای سطوح مختلف
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
ادامه ...
نکات مهم و راهنمای خرید اینترنتی اجاق گاز

نظافت آن آسان باشد: تمیزی اجاق های چدنی ضد خشن بسیار آسان است و در این مدل از اجاق ها مواد سرریز شده وارد محظه شعله نمی شود.
متفاوت بودن اندازه شعله: تفاوت اندازه در شعله باعث می شود که خروجی حرارت آنها با هم متفاوت باشد. و می توان ظروفی با اندازه های متفاوت را روی شعله مناسب قرار داد.
استفاده آسان : در بعضی مدل ها کنترل گرمادهی و تنظیم حرارت بوسیله بخش های الکتریکی انجام می شود. پس باید در انتخاب اجاق گاز مناسب به این مورد هم دقت شود.
ایمنی اجاق گاز: ایمنی مدل های دارای فندک و ترموکوبل بیشتر از سایر موارد است. ترموکوبل در صورت قطع گاز سبب می شود جریان گاز خود به خود وصل شود و از انتشار گاز خطر آتش سوزی جلوگیری می کند. مورد دیگر قفل کودک است که در برخی اجاق گازها وجود دارد و برای حفاظت از جان کودک بسیار مهم است.
اگر فر بخشی از انتخاب شما است پس در هنگام خرید اجاق گاز باید به این مورد هم توجه کنید. مدل های دارای دو عدد فر یا دارای پنج قفسه انتخاب مناسب تری هستند. بعضی از فرها سیستم نظافت خودکار دارند پس اگر حوصله تمیزکاری ندارید به این مورد هم در انتخاب دقت کنید.
گارانتی یا ضمانت فروش: در این مورد باید اجاق گازی را انتخاب کند که گارانتی آن تا مدت ها اجاق شما را پوشش می دهد.
مشخص نمودن بودجه خرید اجاق گاز: مهمترین مورد در هر نوع خرید مقدار بودجه است. اجاق های سنتی دارای قیمتی پایین هستند اما میزان هدر رفت انرژی در آنها بالاست. مدل های الکتریکی قیمت بالایی دارند. اجاق های توکار در مقایسه با اجاق های ایستاده و فردار قیمت کمتری دارند.
انتخاب برند مناسب: وسایل خانه قرار است که مدت زیادی با شما همراه باشند. اجاق گاز نیز از همین وسایل است. قبل از خرید اجاق گاز، در مورد برندها تحقیق کنید در نهایت از بین آنها، موردی را انتخاب کنید که از نظر کیفیت، قیمت و ایمنی بهتر از سایر موارد باشد. معمولا برندی که اجاق های متنوع تری تولید می کند، انتخاب مناسب تری است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.