ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

راهنمای خرید پاور بانک | مهمترین نکات هنگام خرید پاور بانک

راهنمای خرید پاور بانک | مهمترین نکات هنگام خرید پاور بانکاگر قصد خرید پاور بانک را داشته باشید، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که در ادامه این نکات را بررسی خواهیم کرد.

ظرفیت پاور بانک، همواره یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه داشت. در بسیاری از مواقع کاربران به اشتباه ظرفیت پاور بانک مورد نظر خود را انتخاب می کنند و بعد از خرید پاور بانک متوجه می شوند که پاور بانک خریداری شده، جوابگوی نیازهایشان نیست.

مسئله ای که در انتخاب ظرفیت پاور بانک به آن باید توجه داشت این است که در اکثر مواقع ظرفیت اسمی پاور بانک با خروجی که در اختیار افراد قرار می گیرد اختلاف دارد. این اختلاف ممکن است ناشی از مصرف داخلی پاور بانک باشد.

منظور از مصرف داخلی، استفاده خود پاور بانک از انرژی ذخیره شده برای سیستم های امنیتی و اطلاع رسانی از جمله LED و … می باشد. به همین دلیل برای انتخاب ظرفیت مناسب پاور بانک، بهتر است که درصدی از ظرفیت اسمی آن را کم کرده تا میزان واقعی ظرفیتی که در اختیار شما قرار می گیرد بدست آید.

پاور بانک ها با توجه به نیازهای افراد مختلف، در ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند. اگر قصد خرید پاور بانک ارزان قیمت دارید، بهتر است به سراغ پاور بانک های با کیفیت و با ظرفیت پایین بروید تا این که از پاور بانک های متفرقه و با ظرفیت بالاتر استفاده کنید.

برای انتخاب ظرفیت مناسب برای چند بار شارژ کردن گوشی تلفن همراه و یا تبلت، ابتدا ظرفیت باتری آن را بررسی کنید. به طور مثال ظرفیت باتری گوشی تلفن همراه آیفون X معادل با 2716mAh می باشد.

اگر قصد خرید پاور بانک برای شارژ کردن گوشی آیفون X را دارید، با خرید پاور بانک با ظرفیت 3000 میلی آمپر می توانید 1 بار گوشی مورد نظر را به صورت کامل شارژ کرده. اگر دائما در حال استفاده از گوشی تلفن همراه خود هستید و نیاز بیشتری به پاور بانک خواهید داشت، باید از ظرفیت های بالاتری استفاده کنید.

مثلا با یک پاور بانک 15000 می توانید تقریبا 5 بار گوشی تلفن آیفون X را بصورت کامل شارژ کرده و استفاده کنید.
منبع : logox.co.uk - poromix.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.