ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشاوره تخصصی خرید لپ تاپ در مقداد آی تی

مشاوره تخصصی خرید لپ تاپ در مقداد آی تیما اغلب با مشتریانی روبرو می‌شویم که می‌پرسند: «بهترین لپ تاپ برای کار من کدام است؟» اینجاست که موضوع مشاوره مهم جلوه می‌کند و باعث می‌شود تا خریداران نسبت به نیازهای خود شناخت بهتری پیدا کنند. هدف مشاوره تنها تطبیق نیازها با محصولات موجود در بازار است. از این رو، فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی که به عنوان قطب‌های اصلی فروش آنلاین لپ تاپ در ایران شناخته می‌شود، شرایط مشاوره تخصصی خرید لپ تاپ به همه مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این بررسی به مزایا و ویژگی‌های مشاوره مقداد آی تی اشاره می‌کنیم.

مزایای مشاوره تخصصی خرید لپ تاپ در مقداد ای تی

خرید لپ تاپی‌ که بتواند نیازهای شما را برآورده کند، به لطف چشم انداز فناوری و رقابت شدید بین تولیدکنندگان لپ تاپ، هر ساله به یک کار دشوار تبدیل می‌شود. موارد مهمی مانند تنوع گسترده در برندها، مدل‌ها، ویژگی‌های سخت افزاری، کیفیت ساخت و بسیاری موارد دیگر، باعث شده‌اند تا خریداران در انتخاب لپ تاپ مناسب سردرگم باشند. اما مقداد آی تی با راه اندازی سیستم مشاوره تخصصی توانسته بخش بزرگی از مشکلات مردم را برطرف کند. برای مثال، شما تفاوت لپ تاپ اچ پی با برندهای دیگر مانند لنوو، ایسوس، ایسر و غیره را به خوبی با دریافت مشاوره تخصصی درک خواهید کرد.

مزایایی که می‌توان از دریافت مشاوره توسط مقداد آی تی دریافت کرد عبارتند از:
  • صرفه جویی در وقت و هزینه برای دریافت سریع مشاوره
  • امکان ارائه مشاوره برای همه افراد در همه موقعیت‌ها (مدیر عامل، پزشک، دانشجو و حتی زنان خانه‌دار)
  • برخورداری از متخصصان با تجربه و خبره در حوزه فروش لپ تاپ
  • خرید لپ تاپ مناسب براساس نیازهای اکنون و آینده
  • معرفی بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ و طراحی گرافیک
  • معرفی بهترین لپ تاپ‌ها برای کارهای روزمره و سبک
  • معرفی ارزان ترین لپ تاپ‌های بازار
  • بررسی لپ تاپ‌های موجود در بازار از نظر نوع استفاده
  • مقایسه بین قیمت و ویژگی‌های لپ تاپ های موجود
  • شناخت بهتر نقاط ضعف و قوت لپ تاپ‌ها

مشاوره تخصصی و راهنمای خرید خرید لپ تاپ در مقداد ای تی

هم در بازارهای تجاری و هم در بازارهای شخصی، محبوبیت لپ‌تاپ‌ها افزایش یافته است و از سال 2008 از رایانه‌های شخصی رومیزی سنتی پیشی گرفته‌اند. همین امر باعث شده است تا بازار فروش لپ تاپ‌ها بسیار داغ باشد. هرچه گستردگی بازار لپ تاپ‌ها بیشتر شود، ضرورت دریافت مشاوره تخصصی نیز مهمتر می‌شود. به دلیل که مشتریان می‌خواهند یک سرمایه گذاری مناسب داشته باشند تا بتواند حداکثر سود را از هزینه پرداختی خود ببرند.

راهنمای خرید لپ تاپ مناسب توسط مقداد آی تی به شما کمک می‌کند تا محصول مناسب را مطابق با نیازهای خود خریداری کنید. موارد مهم در انتخاب لپ تاپ مناسب به شرح زیر هستند:
مشاوره تخصصی و راهنمای خرید خرید لپ تاپ در مقداد ای تی

قدرت پردازنده لپ تاپ

هرچه پردازنده سریع‌تر و قدرتمندتر باشد، لپ تاپ شما می‌تواند کارهای سنگین بیشتری انجام دهد. اما قدرت بیشتر پردازنده در قیمت بالای لپ تاپ تاثیر زیادی دارد. در بازار دو برند تولید کننده مشهور به نام های اینتل و AMD وجود دارند. با نوآوری‌هایی مانند اترنت، USB و توسعه ریزپردازنده، اینتل به یک نام آشنا در پرازنده‌ها تبدیل شده است. خانواده پردازنده‌های Core i5 اینتل یک انتخاب ایده‌آل برای استفاده‌های عمومی است، در حالی که پردازنده‌های Core i7 و Core i9 گزینه‌های بهتری برای محیط‌های سخت‌تر با بار کاری سنگین‌تر هستند.

از سویی دیگر، AMD یک رقیب بسیار قوی در بازار است. AMD دارای قابلیت‌هایی است که اینتل فاقد آنهاست. یک مثال رایج می‌تواند اورکلاک است. اورکلاک توانایی افزایش سرعت پس از استفاده از پردازنده است. AMD همچنین گرافیک داخلی بهتری ارائه می‌دهد. پردازنده های Ryzen 5 و Ryzen 7 همتای رقابتی AMD برای i5 و i7 اینتل هستند که به همان اندازه قدرت و کیفیت بالایی رائه می‌دهند. مدل‌های مختلف لپ تاپ ایسوس هم از اینتل و هم AMD بهره می‌‌برند.

رزولوشن صفحه نمایش

ملاحظات مربوط به نمایشگر لپ تاپ حول دو عامل می‌چرخند، اندازه صفحه نمایش و وضوح! اندازه صفحه نمایش به اندازه گیری قطری صفحه اشاره دارد. خریدار لپ تاپ امروزی می‌تواند از بین تعدادی از اندازه های صفحه نمایش، از 11.6 اینچ تا 17.3 اینچ متفاوت باشد. اما، به دلایلی نمایشگر لپ تاپ بزرگ‌تر همیشه بهتر نیست. صفحه نمایش بزرگتر به معنای لپ تاپ بزرگ‌تر، سنگین‌تر و گران‌تر است.

اگر از بازی های سطح بالا لذت می‌برید یا اگر به عنوان معمار، مهندس، ویرایشگر ویدیو یا طراح گرافیک کار می‌کنید، صفحه نمایش بزرگ‌تر بهتر است. برای کارهایی مانند پردازش کلمه و استفاده عمومی از اینترنت، صفحه نمایش بزرگ چندان مهم نیست. رزولوشن صفحه نمایش یک عامل تعیین کننده در وضوح تصویر است. صفحه نمایش‌ها از پیکسل‌ها برای نمایش تصاویر استفاده می‌کنند.

واحد پردازش گرافیکی (GPU)

اکنون بسیاری از لپ تاپ‌ها از یک واحد پردازش گرافیکی داخلی استفاده می‌کنند. این مهم جزء یک کنترلر گرافیکی نیست. واحد پردازش گرافیکی بسیاری از عملکردهای مربوط به نمایشگر و چندرسانه‌ای را از واحد پردازش گرافیکی تخلیه می‌کند. ترکیب کردن یک GPU با CPU می‌تواند منجر به عملکرد و کیفیت بیشتر مرتبط با نمایشگر شود. همچنین، برای افرادی که عاشق بازی هستند و امور مربوط به طراحی گرافیک را انجام می‌دهند، واحد پردازش گرافیکی باید از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

حافظه یا رم داخلی

خریداران لپ تاپ معمولاً تفاوت بین RAM (حافظه دسترسی تصادفی) و ذخیره سازی را اشتباه درک می کنند. رم یک مدار یکپارچه فیزیکی است که اطلاعات را به طور موقت در حین استفاده ذخیره می‌کند. حافظه به شما این امکان را می‌دهد که به داده‌های سیستم خیلی سریع‌تر از زمانی که مجبور به بازیابی آنها از هارد دیسک بودید، دسترسی پیدا کنید. همچنین، حافظه با خاموش شدن لپ تاپ محتویات خود را از دست می‌دهد.
خرید بهترین لپ تاپ در مقداد آی تی
حافظه بیشتر می‌تواند منجر به سرعت بیشتر لپ تاپ شود اما قیمت محصول را نیز افزایش می‌دهد و انرژی بیشتری مصرف می‌کند. بنابراین باتری شما سریع‌تر تخلیه می‌شود. بنابراین، حافظه بیشتر همیشه بهتر نیست. برای استفاده عمومی حداقل 4 یا 6 گیگابایت مناسب است. این مقدار باید حداقل پایه در نظر گرفته شود. 8 گیگابایت یا بیشتر برای کارهای مربوط به فتوشاپ و بازی‌های سبک مناسب است. رم 16 تا 32 گیگابایت برای کارهای سنگین استفادخ می‌شود. مدل‌های مختلف لپ تاپ لنوو می‌توانند از 4 تا 32 گیگابایت رم را پوشش دهند.

موارد دیگری که باید در مشاوره تخصصی مقداد آی تی ارائه می‌شوند، عبارتند از:
  • تعیین فضای هارد دیسک
  • کیفیت بدنه
  • وزن و ابعاد
  • ظرفیت باتری
  • پورت‌ها و درگاه‌ها
  • معمولی یا تاشو
  • داشتن تاش اسکرین (صفحه لمسی)

خرید لپ تاپ باکیفیت از مقداد آی تی

با تعداد تقریباً نامحدودی از گزینه‌ها برای طیف وسیعی از موارد استفاده، خرید لپ تاپ مناسب می‌تواند چالش برانگیز باشد. چه برای استفاده شخصی نیاز به خرید لپ تاپ داشته باشید و چه برای کارهای تجاری سنگین، مقداد آی تی همیشه بهترین مشاوره تخصصی را به شما ارائه می‌دهد. هدف نهایی مشاوره این است که بدانید به نیازهای شما چیستند و چگونه می‌توانید لپ تاپ مناسب را مطابق با نیازهای خود پیدا کنید.

برچسب: لپ تاپ - لپ تاپ ایسوس - لپ تاپ اچ پی - لپ تاپ لنوو - مقداد آی تی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.