ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کمترین قیمت کارت گرافیک را در مقداد آی تی بررسی کنید

کمترین قیمت کارت گرافیک را در مقداد آی تی بررسی کنیدکارت گرافیک وظیفه مهمی را در کیس کامپیوتر ایفا می‌کند و می‌توانید از آن برای نمایش تمام تصاویری که روی صفحه نمایش خود می‌بینید، استفاده کنید. بنابراین، نبود آن برای کامپیوتر می‌تواند ماهیت کامپیوتر را نیز با سوال روبرو کند. به‌همین دلیل، لزوم خرید گزینه مناسب آن برای هر کاربری که از کامپیوتر خود استفاده معمولی دارد یا اینکه یک گیمر حرفه‌ای است، حس می‌شود. با توجه به اینکه نوسانات بازار، تاثیر زیادی روی قیمت کارت گرافیک گذاشته است، تهیه یک گزینه مناسب با قیمت پایین‌تر، همیشه دغدغه بزرگی برای کاربران است و مقداد آی تی می‌تواند این دغدغه شما را از بین ببرد.

آن‌چه باید در مورد کارت گرافیک بدانیم

یک کارت گرافیک شبیه نسخه کوچک‌تری از مادربرد کامپیوتر دیده می‌شود. مادربرد همان برد مدار چاپی است که پردارنده، رم و سایر قطعات را در خود قرار می‌دهد. معمولا یک کارت گرافیک به‌عنوان واحد پردازش گرافیکی یا GPU عمل می‌کند، اما در واقع، پردانزده گرافیکی تنها جزئی از کارت گرافیک است و در کنار آن المان‌های دیگری هم وجود دارند. پردازنده گرافیکی تعیین کننده‌ترین نقش را برعهده دارد و به‌همین دلیل است که کارت گرافیک ایسوس یا کارت گرافیک ام اس آی در کنار تمام محصولات دیگری که برندهای دیگر تولید می‌کنند، ممکن است همان پردازنده گرافیکی را با مشخصات فنی متفاوت‌تر روانه بازار کنند.

به‌طور مثال، کارت گرافیک RTX 3090 را در نظر داشته باشید. کمپانی‌های مختلفی اقدام به عرضه این نوع کارت گرافیک کرده‌اند و هر کدام پیکربندی خاص خودشان را هم دارند. اما به‌دلیل اینکه کارت گرافیک ایسوس و کارت گرافیک ام اس آی یا محصولات برندهای دیگر، همان هسته RTX 3090 را ارائه می‌کنند، قیمت کارت گرافیک یکسانی را برای‌تان خواهد داشت. تغییرات در این محصولات زمانی جالب توجه خواهد بود که پردازنده گرافیکی آن‌ها، به‌طور مثال از RTX 3090 به RTX 3080 تغییر پیدا کند. پردازنده‌های گرافیکی به دو شکل عمده می‌توانند در بازار وجود داشته باشند.

انواع پردازنده‌های گرافیکی

یکی از آن‌ها GPU یکپارچه است که در مادربرد تعبیه شده است و نمی‌توانید آن را ارتقا دهید یا جایگزینی برایش پیدا کند. این مدل‌ها معمولا در لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای ارزان قیمت دیده می‌شوند. این محصولات معمولا عملکرد متوسطی دارند و برای کارهایی مانند بازی یا اجرای نرم‌افزار سنگین نمی‌توانند کارایی خوبی داشته باشند. یک GPU مجزا هم نوع دیگری از پردازنده گرافیکی است که روی مادربرد نصب می‌شود و قابل تعویض هستند. این کارت گرافیک امکان توسعه را فراهم کرده است و بنابراین، کمک می‌کند که کامپیوتر هیچ گاه منسوخ شده تلقی نشود، چرا که همواره می‌توانید قطعات آن را تغییر دهید.

کارت‌های گرافیک مدرن مانند کارت گرافیک ایسوس دستگاه‌های بسیار پیچیده‌ای هستند که از جهانی مانند کامپیوترهای مستقل عمل می‌کنند. آن‌ها تعداد زیادی از محاسبات را انجام می‌دهند و معمولا هم پیچیده‌ترین جزء یک کامپیوتر محسوب می‌شوند. کارت‌های گرافیک سطح بالا که برای بازی و پردازش گرافیکی پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرند، بیشترین حجم از پیچیدگی را دارند و کمپانی‌های مختلف آن‌ها را بهینه‌سازی کرده‌اند. شما می‌توانید با خرید کارت گرافیک ام اس آی یا برندهای معتبر دیگری مانند ایسوس، کامپیوتر خود را از نظر گرافیکی مجهز کرده و امکان اجرای بازی‌های متنوع را روی آن داشته باشید.
وظایف کارت گرافیک

وظایف کارت گرافیک

کارت گرافیک نه‌تنها مسئول ترسیم گرافیک‌های دو بعدی معمولی مانند ویندوز و اسناد است، بلکه بهترین کارت‌های گرافیک مدرن می‌توانند گرافیک سه‌بعدی واقعی همراه با وضوح بالا را به‌صورت ریل تایم و بدون نیاز به پیش رند کردن آن‌ها تولید کنند. همین موارد سبب شده است که قیمت کارت گرافیک در بازار جهان تکنولوژی بالا باشد و کارهای دیگری هم بتوانند انجام دهند. البته بخش بزرگی از قیمت کارت گرافیک کنونی که می‌بینیم، به‌دلیل ورود آن‌ها به حوزه ماینینگ و کمبود قطعات در تولید است و امید می‌رود که در آینده با بهبود شاریط روبرو باشیم. کارت گرافیک می‌تواند برای تولید گرافیک، مانند عکاسی و تولید فیلم هم بسیار ضروری باشد. چرا که می‌توانند تعداد زیادی از پیکسل‌ها را در زمان واقعی پردازش کنند.

می‌دانیم که کارت‌های گرافیک نیز قادر به اجرای تکنیکی به‌نام ردیابی پرتو هستند. ردیابی پرتو از گرافیک سه‌بعدی تشکیل یافته است که در آن، صحنه‌ها با ردیابی مسیر هر پرتو نوری در یک صحنه و مدل‌سازی دقیق تاثیر آن بر مواد و بافت واقع گرایانه رندر خواهند شد. گرافیک موجود در ردیابی پرتو به‌طور باور نکردنی واقع گرایانه هستند و فقط با مقادیر زیادی از قدرت پردازشی می‌توانستند قبلا ارائه شوند. اما امروزه همه چیز تغییر پیدا کرده است و کمپانی‌های مختلف می‌توانند این فناوری را در اختیار شما گذارند. با خرید کارت گرافیک ایسوس یا کارت گرافیک ام اس آی می‌توانید از ردیابی پرتو در بازی‌های خود استفاده کرده و بیشتر از آن‌ها لذت ببرید.

بازی‌های امروزی تا حد زیادی به ردیابی پرتو وابسته شده‌اند و سعی می‌کنند که تصاویری با کیفیت سینمایی را ارائه کنند که قبلا ممکن نبوده است. ردیابی پرتو در کنسول‌های خانگی نیز پیاده‌سازی شده است، اما بهترین نمود آن را می‌توانید در سیستم‌های کامپیوتری داشته باشید. بنابراین، اهمیت بالایی خواهد داشت که به سراغ گزینه‌های بهتر بازار رفته و با تامین قیمت کارت گرافیک از این فناوری نیز استفاده کنند. مقداد آی تی ارزان‌ترین گزینه‌های بازار را همراه با این فناوری برای شما لیست کرده است و می‌توانید از آن‌ها برای تجربه بازی‌های خود استفاده کنید. در ادامه قصد داریم که به سراغ انواع کارت گرافیک برویم.

انواع کارت گرافیک

تقریبا تمام کارت‌های گرافیک توسط دو برند رقیب انویدیا و AMD توسعه داده می‌شوند. مهم نیست که چه نوع کارت گرافیکی مدنظر شما قرار دارد، یقینا این محصولات توسط یکی از این دو شرکت طراحی شده است و احتمالا در آینده اینتل نیز با سری Arc خود می‌تواند شانس خود را برای حضور در این رقابت امتحان کند. می‌دانیم که برندهای مختلف کارت گرافیک بر پایه پردازنده‌های گرافیکی انویدیا یا AMD را روانه بازار می‌کنند، اما همگی آن‌ها از یک معماری اساسی استفاده می‌کنند. کارت گرافیک ایسوس و کارت گرافیک ام اس آی نمونه‌ای از این موارد است که خودشان سازنده تراشه گرافیکی نیستند و صرفا پیکربندی خودشان را از این محصولات روانه بازار کرده‌اند.
خرید ایمن و مطمئن از مقداد آی تی

خرید ایمن و مطمئن از مقداد آی تی

علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به کمترین قیمت کارت گرافیک به مقداد آی تی مراجعه کرده و گزینه‌های متنوع آن را بررسی کنند. این سایت تلاش کرده است که تنوع بالایی از محصولات را در اختیار شما قرار داده و قدرت انتخاب‌تان را بالا ببرد. کارت گرافیک ایسوس، کارت گرافیک ام اس آی و گزینه‌های دیگری در این لیست وجود دارند و هر کدام را می‌توانید بر پایه AMD یا انویدیا دریافت کنید.

قیمت کارت گرافیک به فاکتورهای مشخصی بستگی دارد و باید به سری آن و میزان حافظه GDDR آن توجه لازم را داشته باشید. در چنین شرایطی می‌توانید یک خرید عالی و حساب شده را تجربه کنید. کارت گرافیک برای اجرای بازی‌های AAA کنونی لازم و ضروری است، اما نیازی نیست که با قیمت‌های نجومی کارت گرافیک کنار بیایید. مقداد آی تی پیشنهادات خوبی را برای شما در نظر گرفته است و می‌توانید یک قیمت کارت گرافیک مناسب را برای مدل‌هایی دریافت کنید که تا چند سال آینده هم می‌توانند اجرای بازی در کامپیوتر شما را تضمین کنند.

بنابراین، کافی است که به سایت مراجعه کرده و از مقایسه محصولات و مقاله‌های معرفی محصول در این زمینه کمک بگیرید. می‌توانید حتی مدل‌هایی که در سال‌های گذشته معرفی و عرضه شده‌اند را با قیمت مناسبی همراه با گارانتی دریافت کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را درب خانه خود تحویل بگیرید. توصیه می‌کنیم که به سایر قطعات کامپیوتر خود مخصوصا سی پی یو، پاور و حافظه رم هم توجه کرده و یک ترکیب عالی برای کامپیوتر خود را جهت اجرای عالی بازی‌ها شکل دهید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.