ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

مشخصـــات فنی کراس اوور چینی هن تنگ X7 + قیمت روز، تصاویر، معایب و نظرات خریداران

مشخصـــات فنی کراس اوور چینی هن تنگ X7 + قیمت روز، تصاویر، معایب و نظرات خریدارانهن تنگ X7 یک کراس اوور چینی است که توسط عظیم خودرو در بازار کشورمان عرضه می شود. هن تنگ (Hanteng) یک کمپانی تازه تاسیس چینی است که در سال 2013 تاسیس شد و در حال حاضر تنها دو کراس اوور ایکس 5 و ایکس 7 را در سبد محصولات خود دارد که عظیم خودرو واردات آنها را بر عهده گرفته است.

هن تنگ ایکس7 در بازار کشور چین با دو موتور 1.5 لیتری و 2.0 لیتری توربو عرضه می‌شود و ظاهرا عظیم خودرو تصمیم به عرضه مدل قدرتمندتر با موتور 2.0 لیتری گرفته است. این موتور 4 سیلندر توانایی تولید 190 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور را دارد و از نظر آپشن‌ها عملکرد مطلوبی ارائه می‌دهد.

ایکس7 در ایران در دو تیپ آنر و لاکچری عرضه می شود.

هن تنگ مدعی است که بیشتر تمرکز خود را بر روی تحقیق و توسعه قرار داده و به فکر ساخت محصولات باکیفیت و جدید است اما به نظر می‌رسد واقعیت جور دیگری باشد. این کمپانی چینی در حال حاضر تنها دو خودرو در سبد محصولات خود دارد که هر دو کراس اوورهای کوچکی با نام‌های X5 و X7 هستند که در اینجا درباره X7 صحبت خواهیم کرد.

هن تنگ ایکس 7 از سال 2016 بر روی خط تولید قرار دارد و البته چینی‌ها در سال 2017 و در نمایشگاه خودرو گوانژو، یک مدل اسپرت‌تر از آن با نام X7S و نیز یک مدل پلاگین هیبریدی با نام X7 PHEV هم معرفی کرد.

مشخصات، معایب و مزایای هن‌ تنگ X7 مدل آنر 2017

آلبوم عکس کراس اوور هان تنگ ایکس 7 مدل 2018 #1
compare مقایسه هن‌ تنگ X7 مدل آنر 2017 با دیگر محصولات

مشخصات هن‌ تنگ X7 مدل آنر 2017

سال طراحی خودرو : 2016
کلاس خودرو : شاسی بلند / کراس اوور چینی
حجم موتور : 2000سی سی
گیربکس : 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه
سیلندر : 4 خطی
طول : 4671ميلي‌متر
عرض : 1902ميلي‌متر
ارتفاع : 1697ميلي‌متر
حداکثر قدرت : 190/5500
حداکثر گشتاور : 250/2400
سوپاپ : 16
دیفرانسیل : جلو
شتاب 0 تا 100 : -
وزن : 1685کیلوگرم
مصرف سوخت ترکیبی : 8.8لیتر
حجم باک : 60لیتر
سیستم های ترمز و پایداری : ترمز جلو دیکس خنک شونده و عقب دیسکی/ سیستم‌های ترمز ABS, EBD, CBC, EBA, BAS, BA, BOS, ESC, ESP, HAC, EPB
کیسه هوا : 6 عدد (راننده و سرنشین و جانبی و پرده‌ای)
مالتی مدیا : صفحه نمایش تمام لمسی 9 اینچی مجهز به 6 بلندگو - درگاه اتصال USB - بلوتوث - نمایشگر هدآپ
سایز تایر (لاستیک ها) : 235/60R18
استاندارد محیط زیست : یورو 5
صندلی : تنظیم برقی صندلی‌های جلو - صندلی عقب با قابلیت تاشوندگی - ایزوفیکس صندلی عقب
تهویه مطبوع : سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه / دریچه تهویه سرنشینان عقب / مجهز به فیلتر غبار
شیشه ها و آینه ها : آینه های جانبی برقی و تاشو - گرمکن آینه جانبی - آینه وسط الکتروکرومیک
چراغ : چراغ های جلو زنون - قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو - سنسور نور- دیلایت - مه شکن جلو - مه شکن عقب
تجهیزات ایمنی : سيستم ضد سرقت (ايموبيلايزر) - قفل مركزی - سنسور دنده عقب - دوربین دنده عقب - سیستم ورود و استارت بدون کلید - رادار جلو و عقب - دوربین 360 درجه
سیستم فرمان : فرمان چند منظوره و تنظیم شونده - چرمی با کنترل های روی فرمان
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
ادامه ...
هن تنگ مدعی است شاسی بلند خود یعنی ایکس7 را بر اساس معیارهای خودروهای اروپایی طراحی کرده ولی ما شباهت زیادی بین این خودرو و برخی خودروهای دیگر از جمله کوپا T210 و هایما S7 و دامای X5 می‌بینیم که آنها هم خود کپی‌های نه چندان ماهرانه از محصولات معتبر جهانی هستند. در نمای جلو مجموعه چراغ‌ها و جلو پنجره‌ای دیده می‌شود که گویی از محصولات فولکس واگن برای طراحی آن کمک گرفته شده و البته کمی هم چاشنی چینی بودن به آن اضافه شده است.

با نگاه به نمای جانبی ما کمی گیج شده‌ایم چراکه به سختی می‌توان تشخیص داد هن تنگ از چه خودروهایی برای به وجود آوردن این ترکیب کمک گرفته است. البته نام چند خودروی چینی هم به ذهن ما خطور می‌کند اما نکته مهم در این طراحی، فاصله زیاد بین چرخ‌ها و گلگیر به دلیل کوچک بودن چرخ‌هاست. ظاهرا چینی‌ها همانند خودروسازان ایرانی، ترفندهای زیادی برای کاهش قیمت تمام شده دارند که یکی از آنها استفاده از چرخ‌های کوچک است. در نمای عقب هم ویژگی خاصی وجود ندارد که توجه بیننده را به خود جلب کند.
آلبوم عکس
HANTENG X7 PHOTOS PICTURES :
آلبوم عکس شاسی بلند هن تنگ ایکس 7 مدل 2018 #10
آلبوم عکس شاسی بلند هن تنگ ایکس 7 مدل 2018 #9
آلبوم عکس شاسی بلند هن تنگ ایکس 7 مدل 2018 #8
نمایی از درون کابین کراس اوور هن تنگ ایکس 7 مدل 2018
آلبوم عکس کراس اوور هن تنگ ایکس 7 مدل 2018 #7
آلبوم عکس کراس اوور هن تنگ ایکس 7 مدل 2018 #6
ادامه
در داخل کابین اوضاع کمی بهتر است و استفاده از تریم چوب، کمی اوضاع را بهبود بخشیده. یک نمایشگر در مرکز داشبورد دیده می‌شود و کلیدهای کنترل تهویه مطبوع در محل مناسبی جای گرفته‌اند. طراحی صفحه آمپر کاملا قدیمی است ولی استفاده از یک نمایشگر هدآپ، امیدوارکننده است. متریال به کار رفته در داخل کابین کیفیت نامعلومی دارد و اظهار نظر در این رابطه را به بعد موکول می‌کنیم.

هن تنگ ایکس7 در کشور چین در تیپ‌های مختلفی عرضه می‌شود که تفاوت اصلی آنها در تجهیزات رفاهی است. ظاهرا قرار است عظیم خودرو دو نسخه لاکچری (Luxury) و آنر (Honor) را در بازار کشورمان عرضه کند که مدا آنر از آپشن‌های بیشتری بهره می‌برد. از مهم‌ترین ویژگی‌های موجود در این خودرو در تیپ آنر می‌توانیم رادار جلو و عقب، چراغ‌های جلو زنون، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، ایزوفیکس صندلی عقب، سیستم‌های ترمز ABS, EBD, CBC, EBA, BAS, BA, BOS, HAC، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، نورپردازی داخلی، ورود و استارت بدون کلید، نمایشگر هدآپ، تهویه مطبوع دوگانه، آینه وسط الکتروکرومیک، دوربین دید عقب و دوربین 360 درجه را نام ببریم. البته برخی از این ویژگی‌ها در تیپ لاکچری وجود ندارد.

هن تنگ ایکس 7 در بازار کشور چین با دو موتور 1.5 لیتری و 2.0 لیتری که هر دو مجهز به توربو هستند، عرضه می‌شود و خوشبختانه واردکننده مدل قدرتمندتر را برای بازار ایران در نظر گرفته است. هن تنگ ایکس 7 از یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد که می‌تواند 190 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید کند که این قدرت به وسیله یک جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کنند. ایکس 7 وزنی معادل 1685 کیلوگرم دارد و مصرف سوخت ترکیبی آن به ازای هر 100 کیلومتر، 8.8 لیتر اعلام شده است.

در نهایت باید بگوییم که اعتماد چندانی به ایکس7 نیست و علاوه بر اینکه کمپانی تولیدکننده به تازگی در چین تاسیس شده و هنوز کمتر کسی حتی اسم هن تنگ را شنیده، انتظار می‌رود عرضه آن در ایران هم با مشکلاتی روبه‌رو شود و وضعیت فروش و البته مهم‌تر از آن، خدمات پس از فروش کاملا نامشخص است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.