ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بحران در صنعت خودروی انگلیس / هوندا کارخانه اش را تعطیل کرد

بحران در صنعت خودروی انگلیس / هوندا کارخانه اش را تعطیل کردبا تایید خبر تعطیلی کارخانه هوندا در بریتانیا ضربه دیگری به خودروسازی این کشور وارد شد. کارخانه هوندا در سوئیندون، در جنوب غربی بریتانیا، تنها کارخانه‌ این شرکت در اتحادیه اروپا است. هوندا در این کارخانه سالانه ۱۶۰ هزار دستگاه مدل سیویک تولید می‌کند که اکثر آنها به خارج از کشور صادر می‌شود.

هوندا می‌گوید برای ساخت نسل جدیدی از ماشین‌های الکتریکی به سرمایه نیاز دارد و ناگزیر به تعطیلی کارخانه در سال ۲۰۲۱ است. با تعطیلی این کارخانه سه هزار و ۵۰۰ نفر بیکار می‌شوند.

با اینکه مدیران هوندا تاکید کرده‌اند که تصمیمشان ربطی به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا ندارد، هم‌زمانی این دو رویداد به گمانه‌زنی‌های زیادی دامن زده است.

از جمله رسانه‌ها به توافق تجاری تازه اتحادیه اروپا با ژاپن اشاره می‌کنند که براساس آن تعرفه صادرات ماشین از ژاپن به اروپا به صفر خواهد رسید.

تعطیلی کارخانه هوندا تازه‌ترین ضربه به صنعت خودروی بریتانیا در چند هفته اخیر است. نیسان به تازگی اعلام کرد تولید یک مدل خود را از بریتانیا به ژاپن منتقل خواهد کرد و فورد و جگوار-لندروور اعلام کرده‌اند هزاران کارگر خود را اخراج می‌کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.