ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی بلند هوندا CR-V هیبریدی مدل 2019 با چه امکاناتی وارد بازار می شود + آلبوم عکس و قیمت

شاسی بلند هوندا CR-V هیبریدی مدل 2019 با چه امکاناتی وارد بازار می شود + آلبوم عکس و قیمتهوندا اطلاعات کاملی از CR-V هیبریدی را منتشر کرده است. این نسخه دوست دار محیط زیست از این کراس اوور از فوریه 2019 وارد نمایندگی های فروش انگلستان می شود و قیمت آن بین 29105 پوند /2,492,199,000 تومان (قیمت تبدیل شده) برای مدل 2WD S و 37255 پوند برای AWD EX است.

CR-V هیبریدی که تنها در نسخه eCVT پنج سرنشین موجود است و از ساختارهای دو و چهار چرخ فعال بهره می برد از روند نام گذاری استاندارد هوندا در مدل هایش پیروی می کند که شامل S پایه تا SE، SR و EX ممتاز است. همچون مدل بنزینی این خودرو، تمام مدل های آن به Honda SENSING مجهز می شوند که شامل مجموعه ای از ویژگی های ایمنی همچون سیستم ترمز پیش گیری از تصادف، هشدار برخورد جلو، کمک ثبات در مسیر، هشدار تغییر مسیر، پیش گیری از خروج از جاده، کروز کنترل و شناسایی علائم راهنمایی است.
آلبوم عکس
HONDA CR V HYBRID 2019 PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس شاسی بلند هوندا سی‌آر-وی مدل 2019 #19
آلبوم عکس شاسی بلند هوندا سی‌آر-وی مدل 2019 #18
آلبوم عکس شاسی بلند هوندا سی‌آر-وی مدل 2019 #17
آلبوم عکس شاسی بلند هوندا سی‌آر-وی مدل 2019 #16
آلبوم عکس شاسی بلند هوندا سی‌آر-وی مدل 2019 #15
آلبوم عکس شاسی بلند هوندا سی‌آر-وی مدل 2019 #14
ادامه
نسخه SE این خودرو علاوه بر این ویژگی ها از سنسورها و دوربین دید پشت بهره می برد در حالی که نسخه های SR و EX دارای هشدار نقاط کور و مانیتور ترافیک روبه رو نیز هستند.

نسخه SR این خودرو هم چنین از ورودی و استارت هوشمند، تودوزی چرمی و چراغ های راهنمای اکتیو بهره می برد در حالی که EX از فرمان گرم شونده، نمایشگر بالای سر، در صندوق عقب دون دخالت دست، صندلی های عقب گرم شونده و سانروف شیشه ای پانورامیک بهره می برد.
معرفی شرکت خودروسازی هوندا (Honda Motor) + تاریخچه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.