ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رونمایی از شاسی بلند جدید جیلی با طراحی و قدرت ولوو!

رونمایی از شاسی بلند جدید جیلی با طراحی و قدرت ولوو!جیلی، بزرگ‌ترین سهام‌دار خودروسازی ولوو، با استفاده از پلتفرم ولوو XC40 قصد دارد شاسی بلند جدیدی را با کد مدل KX11، موتور ۲ لیتر توربوشارژ و سه ردیف صندلی در کابین به بازار عرضه کند
Geely KX11
#2 شاسی بلند جیلی KX11
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
خبر پروژه جدید جیلی برای تولید یک شاسی‌بلند نیمه لوکس خانوادگی از سال 2020 منتشر شد. این محصول، اواسط سال ۲۰۲۱ تولید می‌شود و در بازار چین، هائو یو (Hao Yue) نام خواهد داشت. این محصول از پلتفرم CMA ولوو استفاده می‌کند که مشترک با XC40 است.
Geely KX11
#6 شاسی بلند جیلی KX11
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
طراحی XK11، به گونه‌ای است که مه‌شکن‌ها از طرفین سپر حذف و داخل کاسه چراغ اصلی نصب می‌شوند. روشنایی روز LED به‌صورت دو خط چین موازی باریک، جزئی از چراغ جلو خواهند بود. ۶۹ درصد از کل بدنه خودرو، به کابین اختصاص دارد که در مقایسه با میانگین جهانی شاسی‌بلندهای کلاس D، حدود ۶ تا ۸ درصد بیشتر است.
Geely KX11
#7 شاسی بلند جیلی KX11
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در نمای جانبی و عقب، ضمن استفاده عالی از خطوط حجم‌دهنده برای افزایش حس اسپرت و لوکس KX11، چراغ‌های پیوسته شبیه به پورشه کاین وجود دارند. پایین سپر، خطوط موازی مشابه سپر جلو استفاده شده است که ضمن مخفی کردن لوله‌های اگزوز، ظاهر نمای عقب را بهبود می‌دهد. در مجموع، می‌توان از طرای بدنه KX11با طول ۴۸۳۵ میلی‌متر و عرض ۱۹۰۰ میلی‌متر، رضایت داشت و این خودرو چینی را هماهنگ با استانداردهای جهانی دانست.

شاسی‌بلند جیلی، مجهز به پیشرانه توربوشارژ ۲ لیتری تولید می‌شود که ۲۳۵ اسب ‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این مدل بنابر ادعای شرکت سازنده، ۶٫۸ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومترب ر ساعت می‌رسد و هماهنگ با استاندارد آلایندگی اتحادیه اروپا است. جیلی KX11احتمالا در آینده، با پیشرانه پلاگین هیبرید و موتور ۱٫۵ لیتر توربوشارژ نیز تولید خواهد شد که ۲۵۵ اسب ‌بخار قدرت و ۴۱۵ نیوتن‌متر گشتاور خواهد داشت.

جزئیات نهایی قیمت و امکانات جیلی KX11، ماه آینده در نمایشگاه خودرو شانگهای منتشر خواهد شد.
منبع : motoring.com.au
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.