ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آلمانی ها پس از بازنشستگی به کدام کشورها مهاجرت می کنند؟

آلمانی ها پس از بازنشستگی به کدام کشورها مهاجرت می کنند؟صندوق بازنشستگی دولتی آلمان می‌گوید، یک‌هفتم واریزهای حقوق‌‌های بازنشستگی به خارج از کشور متعلق به آلمانی‌هایی است که پیش از همه در سوئیس، آمریکا و اتریش زندگی می‌کنند. روزنامه آلمانی "زاربروکر" از روند افزایشی مهاجرت بازنشستگان آلمانی به خارج از کشور خبر داده است.

این روزنامه با استناد به تازه‌ترین آمار صندوق بیمه بازنشستگان آلمان می‌نویسد، شمار کسانی که در خارج از کشور با حقوق بازنشستگی آلمان زندگی می‌‌کنند از سال ۲۰۰۰ تا کنون از یک میلیون و ۱۰۰هزار نفر به یک ‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است. بر اساس این آمار، از هر هفت واریز صندوق بازنشستگی به خارج از کشور یکی (۱۴درصد) متعلق به آلمانی‌هاست.

اکثریت این بازنشستگان آلمانی به‌‌ترتیب در سوئيس، آمریکا و اتریش زندگی می‌کنند. شمار واریز حقوق بازنشستگی به کشور سوئیس بالغ بر ۲۶هزار مورد می‌شود. به هر کدام از دو کشور آمریکا و اتریش نیز حدود ۲۴هزار و ۳۰۰ واریز تعلق می‌گیرد.

روزنامه "زاربروکر" با تکیه بر اظهارات سخنگوی صندوق بازنشستگی دولتی آلمان همچنین می‌نویسد، بقیه واریزهای خارجی صندوق بازنشستگی مربوط به کارگران مهمانی می‌شود که طی دهه‌های ۶۰ و ۷۰ به‌خصوص از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، یونان، یوگسلاوی سابق و ترکیه وارد آلمان شدند.

حقوق این افراد که بعد از پایان کارشان به وطن بازگشته‌اند به حساب‌های بانکی‌شان در کشورهای خود واریز می‌شود.
معرفی کامل کشور آلمان (Germany)
منبع : dw.com - euronews
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.