ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ماجرای سرقت بزرگ یک کارگر سرویس‌های بهداشتی در مونیخ آلمان

ماجرای سرقت بزرگ یک کارگر سرویس‌های بهداشتی در مونیخ آلمانچهارشنبه 19 سپتامبر 2018 دادگاهی در مونیخ برگزار شد که متهمش یک کارگر سرویس‌های بهداشتی ایستگاه راه‌آهن بود. او از سال 2013 تا 2017 توانسته بود 250 بار از سامانه ورودی این دستشویی‌ها سرقت کرده و مبلغی بیش از 425 هزار یورو /33,099,742,000 تومان (قیمت تبدیل شده) به جیب بزند.

در آلمان و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی افراد برای ورود به سرویس بهداشتی باید سکه‌های یک یورویی به درون سامانه انداخته تا درب باز شود.

همسر این مرد نظافت‌چی نیز در این پرونده به عنوان شریک جرم شوهرش محاکمه خواهد شد. آن‌ها که هر دو در یک شرکت کار می‌کنند، متهم هستند پس از خالی کردن صندوق‌چه سکه‌های دستشویی‌های ایستگاه راه‌آهن مرکزی مونیخ که این مرد در آن‌جا کار می‌کرد، پول‌ها را به حساب شخصی‌شان واریز می‌کردند.

در آغاز این محاکمه، مرد نظافت‌چی در مقابل اتهاماتی که به او وارد شد، سکوت اختیار کرد. همسر این مرد گفت که کلید صندوق‌چه را در اختیار داشته و می‌توانسته به پول‌ها دسترسی پیدا کند. در خیلی از اوقات او صندوق‌چه پول را به همسرش می‌داده تا آن را خالی کرده ئ سپس بازگرداند.

او گفت که به دلیل بیماری و مشکلات جسمی توان حمل کیسه سنگین سکه‌ها و رساندن آن به دفتر محل کارش در آن سوی ایستگاه قطار را نداشت. او این اتهام را که از سرقت پول‌ها باخبر بوده را انکار کرد.

او همچنین گفت که نمی‌تواند مبلغی که دادستانی اعلام کرده (425 هزار یورو) را درک کند. به گفته او روزانه حدود 800 نفر در ازای پرداخت یک یورو، از سرویس بهداشتی ایستگاه مرکزی راه‌آهن مونیخ استفاده می‌کردند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.