ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تعطیلی اضطراری فرودگاه هانوفر آلمان به دلیل ورود یک خودرو به درون باند

تعطیلی اضطراری فرودگاه هانوفر آلمان به دلیل ورود یک خودرو به درون باند فرودگاه هانوفر آلمان پس از چند ساعت تعطیلی اضطراری به دلایل امنیتی، فعالیت های خود را دوباره آغاز کرده است. این فرودگاه روز شنبه پس از آن که یک خودرو با عبور از حصار روی باند آن راند، چند ساعت بسته شده بود.

پلیس فرودگاه روز شنبه (۲۹ دسامبر) در شبکه توییتر اعلام کرد که در پی بازرسی از خودروی یادشده، اقلام خطرناکی در آن کشف نشده است. این فرودگاه از ساعت ۲۰:۰۵ به وقت محلی روال عادی را از سر گرفته است.

پلیس می گوید که راننده خودرو حدود ساعت ۱۵:۴۰ با گذر از حصار، خود را به باند رساند و سعی کرد یک هواپیمای مسافربری اجین ایرلاینز یونان که تازه فرود آمده بود را تعقیب بکند که ماموران پلیس، خودرو را متوقف و راننده را بازداشت کردند.

این واقعه در حالی رخ داد که حدود یک هفته پیش مقامات در آلمان اعلام کردند که از بیم حملات تروریستی احتمالی، تدابیر امنیتی در فرودگاه ها را افزایش می دهند.

رسانه های محلی گزارش داده اند که راننده جوان این "بی ام و" که پلاک لهستان داشته است مواد مخدر مصرف کرده بود. هویت راننده یا انگیزه وی هنوز رسما توسط مقامات اعلام نشده است.

در پی این واقعه، تمام پروازها از فرودگاه هانوفر لغو شدند و به هیچ هواپیمایی نیز اجازه فرود داده نشد.

فرودگاه هانوفر حدود ۱۱ کیلومتر با مرکز شهر هانوفر فاصله دارد و یکی از فروگاه های بزرگ آلمان به حساب نمی آید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.