ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مهاجرت شغلی به فرانسه / جزئیات پذیرش جدید مهاجران کار اعلام شد

مهاجرت شغلی به فرانسه / جزئیات پذیرش جدید مهاجران کار اعلام شدنخست وزیر فرانسه جزئیات سیاست مهاجرتی جدید این کشور را اعلام کرد.

ادوارد فیلیپ روز چهارشنبه ۱۵ آبان در جریان نشست مطبوعاتی دولت در پاریس با تأیید برنامه «سهمیه‌بندی» در پذیرش مهاجران کار اعلام کرد که دولت فرانسه قصد دارد بار دیگر «کنترل سیاست مهاجرتی» را در دست بگیرد.

آقای فیلیپ گفت: «باید برای مهاجرت شغلی نظامی کیفی یا سهمیه‌بندی تعریف کنیم که به نظر من این دو یک معنا دارند.»

به گفته نخست وزیر فرانسه در طرح سهمیه‌بندی پذیرش پناهجویان کار از این پس کنترل ورود آنها هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت و توانایی‌شان انجام خواهد شد. در طرح مهاجرتی دولت که نخست وزیر ۲۰ دستورالعمل آن را اعلام کرد، ایجاد یک دوره انتظار از زمان ورود پناهجویان تا زمان دسترسی به حق بیمه پزشکی نیز پیش‌بینی شده است.

از جمله موارد دیگر پیش‌بینی شده در طرح دولت، کاهش زمان رسیدگی به پرونده پناهجویان است. در حال حاضر میانگین مدت رسیدگی به این پرونده‌ها از آغاز ارائه درخواست تا بعد از صدور رأی دادگاه تجدیدنظر پناهندگی در صورت رد درخواست، ۱۲ ماه است و دولت قصد دارد این مدت را کاهش دهد.

در بخش دیگری از طرح جدید مهاجرتی دولت فرانسه کاهش مدت پوشش بیمه‌ای ۱۲ ماهه برای افراد بدون مدارک هویتی یا افرادی است که مهلت اقامت مجاز آنها به پایان رسیده است. به این ترتیب افرادی که در فرانسه مدارک هویتی ندارند، کسانی که مدت اقامت آنها به پایان رسیده و نیز پناهجویانی که پاسخ منفی قطعی گرفته‌اند، از این پس دیگر نه ۱۲ ماه، بلکه تنها ۶ ماه تحت بیمه دولت خواهند بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.