ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرسدس و فراری برای مقابله با کرونا دستگاه‌ تنفس می سازند!

مرسدس و فراری برای مقابله با کرونا دستگاه‌ تنفس می سازند!چند تیم فرمول یک اعلام کرده‌اند که برای ساخت دستگاه‌ تنفس به دولت بریتانیا کمک خواهند کرد. با گسترش شیوع ویروس کرونا در بریتانیا، دولت برای درمان بیماران به دستگاه‌های تنفس بیشتری نیاز دارد.

فرمول یک در بیانیه‌ای اعلام کرده که تیم‌هایی که دفتر مرکزی آنها در بریتانیا است، از جمله ردبول، مرسدس و ویلیامز قصد دارند توان مهندسی و ساخت دستگاه‌های پیچیده خود را در اختیار دولت قرار دهند.

دولت پیش‌بینی کرده که برای رسیدگی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چند ماه آینده به بیست هزار دستگاه تنفس اضافی نیاز دارد.

کارخانه‌های نیسان و مک‌لارن هم به تلاش جمعی صنعتگران بریتانیایی برای تولید دستگاه‌های تنفس پیوسته‌اند. مک‌لارن در حال بررسی طراحی یک دستگاه تنفس تازه است و نیسان کمک به تولید بیشتر دستگاه‌های موجود را در نظر دارد.

در ایتالیا هم تلاشی مشابه با کمک فراری و فیات در جریان است. دولت ایتالیا از شرکت مهندسی سی‌آره، بزرگترین تولیدکننده دستگاه‌های تنفس در این کشور خواسته تا تولید خود را دوبرابر کند و این شرکت برای این کار از دو خودروساز ایتالیایی کمک خواسته است.

خانواده آنیلی که از سهامداران اصلی خودروسازی فیات-کرایسلر است، ده میلیون یورو به دولت ایتالیا کمک کرده و ۱۵۰ دستگاه تنفس به بیمارستان‌های این کشور اهدا کرده است. این خانواده همچنین ماشین‌هایی را در اختیار دولت قرار داده تا به کسانی که در قرنطینه هستند غذا و دارو برساند.

دو شرکت فورد و جنرال‌موتورز هم در آمریکا در حال گفتگو با دولت هستند تا از ظرفیت تولید خود برای ساخت دستگاه‌های پزشکی استفاده کنند. ایلان ماسک، مدیر تسلا هم در شبکه‌های اجتماعی اعلام آمادگی کرده که کارخانه‌اش در صورت نیاز می‌تواند دستگاه‌ تنفس بسازد.

اکثر کارخانه‌های خودروسازی در اروپا و آمریکای شمالی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تعطیل شده است. مسابقات فرمول یک هم به همین دلیل چند ماه به تعویق افتاده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.