ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

فورد موستانگ 2024 چه ویژگی هایی دارد؟ + آلبوم عکس موستانگ

فورد موستانگ 2024 چه ویژگی هایی دارد؟ + آلبوم عکس موستانگفورد موتور همیشه موستانگ را به عنوان یک خودروی کاملاً خاص در سبد محصولاتش، به بازار عرضه می کرده است. خودروساز دیترویتی (فورد) روز چهارشنبه از دو مدل موستانگ 2024 سقف دار و کانورتیبل با دو موتور بنزینی رونمایی کرد. این در حالی است که، دوج چلنجر و شورولت کامارو، بزرگترین رقبای این خودرو قرار است در سال‌های آینده الکتریکی شوند اما فورد قصد دارد همچنان به عرضه موتورهای بنزینی برای موستانگ ادامه دهد.

مشخصات فنی اولیه

نسخه پایه موستانگ 2024 از پیشرانه 2.3 لیتری 4 سیلندر اکوبوست بهره می برد اما مشخص نیست که این خودرو با چه جعبه دنده ای هماهنگ می شود و یا میزان خروجی آن چه عددی خواهد بود.
2024 Ford Mustang Dark Horse
#3 2024 Ford Mustang Dark Horse
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
یکی از تریم های هیجان انگیز ماستنگ 2024 احتمالا از نسل چهارم موتورهای 8 سیلندر کایوت با حدود 500 اسب بخار خروجی استفاده می کند که باید این تریم را جی تی پرفورمنس در نظر بگیریم. علاوه بر این، تریم مذکور مجهز به سیستم ترمز از برند حرفه ای برمبو با روتورهای 13.9 اینچی و کالیپرهای 6 پیستونه می شود.

طراحی موستانگ 2024

ظاهر خارجی موستانگ 2024 باید برای طرفداران این خودرو آشنا به نظر برسد. موستانگ 2024، دارای یک تغییر تکاملی نسبت به نسخه نسل ششم است، اما با ویژگی هایی که کمی این خودرو را عضلانی تر نشان می دهد.
2024 Ford Mustang Dark Horse
#2 2024 Ford Mustang Dark Horse
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
جلو و عقب خودرو بازطراحی شده است، اما شکل ظاهری و ابعاد کلی خودرو شبیه به نسل فعلی موستانگ است که آخرین بار برای مدل سال 2015 بازطراحی شد.

همچنین در دو موتور چهار سیلندر و V-8 موستانگ 2024 از موتورهای بروز شده استفاده خواهد شد اما هنوز فورد مشخصات عملکردی این دو موتور را منتشر نکرد، اما احتمالاً بهتر از مدل های فعلی موستانگ خواهند بود. مدل های V-8 GT در دو گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه خواهند شد.
2024 Ford Mustang Dark Horse
آلبوم عکس فورد موستانگ 2024
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
موتور 4 سیلندر 2.3 لیتری توربوشارژ فعلی فورد موستانگ، 310 اسب بخار قدرت و 350 پوند فوت گشتاور ارائه می کند، این در حالی است که موتور 5.0 لیتری V-8 موستانگ جی تی، 450 اسب بخار قدرت و 420 پوند فوت گشتاور تولید می کند. حداکثر سرعت بسته به مدل از 121 تا 180 مایل در ساعت متغیر است.

اصلی ترین تغییرات در نسل هفتم موستانگ در داخل خودرو رخ داده است. مهمترین آنها، صفحه نمایش لمسی مرکزی 13.2 اینچی و مانیتور 12.4 اینچی که مجموعه اطلاعات مخصوص راننده را ارائه می دهد، هستند. همچنین خریدار می تواند صفحه نمایش بصورت دلخواه قبل از خرید سفارش دهد.

دو ویژگی هیجان انگیز موستانگ جدید

دو ویژگی جدید برای موستانگ 2024 در نظر گرفته شده است که شامل «ترمز دریفت الکترونیکی» برای دریفت راحت‌تر و ویژگی «Remote Rev» که به مالک خودرو اجازه می دهد که موتور خودرو را از راه دور با استفاده از جاکلیدی بچرخانند، در موستانگ جدید ارائه خواهد شد.

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.