ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت مرغ در بازار / قیمت جدید گوشت مرغ منتشر شد

قیمت مرغ در بازار / قیمت جدید گوشت مرغ منتشر شدعضو هیات‌مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل از کشتارگاه به فروشگاه‌های سطح شهر را دلیل اصلی گرانی ۲۰۰ تومانی نرخ مرغ گرم در بازار اعلام کرد.
عظیم حجت، عضو هیات‌مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه روند ثبات قیمت مرغ زنده در بازار ادامه دارد، اظهار کرد: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۸ هزار و ۲۰۰ تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده‌فروشی‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.
وی گرانی ۲۰۰ تومانی نرخ مرغ گرم ناشی از افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل از کشتارگاه به فروشگاه‌های سطح شهر خبر داد و گفت: علی‌رغم واریز یک مرحله یارانه اضافه‌تر و حقوق‌های کارمندی و کارگری پیش‌بینی می‌شد که نرخ مرغ به تعادل برسد چرا که هم اکنون به سبب افزایش قیمت جوجه یکروزه و نبود کشش بازار، مرغداران در فروش هر کیلو مرغ یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ تومان متضرر هستند.
حجت قیمت جوجه یکروزه را ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی جوجه یکروزه یک هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب است که بدین ترتیب به ازای تولید هر کیلو گوشت مرغ ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان به هزینه تمام شده افزوده می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به دلایل افت قیمت مرغ در بازار بیان کرد: با توجه به آنکه نرخ کنونی مرغ تابع عرضه و تقاضاست، از این رو نبود کشش بازار موجب شد روند نزولی قیمت مرغ در بازار استمرار یابد.

عضو هیات‌مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی ادامه داد: با وجود شرایط کنونی عرضه و تقاضا و زیان مرغداران در فروش مرغ پیش‌بینی می‌شود تا زمانیکه پشتیبانی امور دام وارد عرصه نشود و اقدام به خرید روزانه یک هزار تن تا یک هزار و ۵۰۰ تن مرغ با نرخ ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان از مرغداران نکند، بعید است که اتفاق خاصی در بازار رخ دهد و قیمت مرغ به تعادل برسد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.