ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ماشین جدید فراری رونمایی شد / فِراری مونزا 12 سیلندر چه امکاناتی دارد؟

ماشین جدید فراری رونمایی شد / فِراری مونزا 12 سیلندر چه امکاناتی دارد؟فراری با رونمایی از یک مدل جدید، از ایجاد زیرمجموعه‌ای تازه در این کارخانه خبر داد. نام این بخش ویژه ایکونا (Icona) است و هدفش ساخت ماشین‌هایی با تولید محدود و با الهام از گذشته فراری است.

فراری مونزا در دو فرم یک نفره و دو نفره ساخته می‌شود، کمتر از پانصد دستگاه از آن تولید شده و فقط به مشتریان ویژه فراری فروخته می‌شود. قیمت ماشین هفته آینده و هم‌زمان با رونمایی آن در نمایشگاه پاریس اعلام می‌شود. مدل‌های مشابه فراری در گذشته بیشتر از یک میلیون دلار /67,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت داشته است.

ماشین جدید فراری از دو مدل ۱۶۶ MM بارچتا مدل سال ۱۹۴۸ و ۷۵۰ مونزا مدل سال ۱۹۵۴ الهام گرفته است. موتور ماشین دوازده سیلندر با قدرت ۸۱۰ اسب بخار است و می‌تواند سرعت ماشین را در کمتر از سه ثانیه از صفر به صد کیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت ماشین بیشتر از سیصد کیلومتر در ساعت است.
آلبوم عکس
2019 FERRARI MONZA SP1 AND SP2 GALLERY :
آلبوم عکس خودروی جدید فِراری مونزا مدل 2019 #13
آلبوم عکس خودروی جدید فِراری مونزا مدل 2019 #12
آلبوم عکس خودروی جدید فِراری مونزا مدل 2019 #11
آلبوم عکس خودروی جدید فِراری مونزا مدل 2019 #10
آلبوم عکس خودروی جدید فِراری مونزا مدل 2019 #9
آلبوم عکس خودروی جدید فِراری مونزا مدل 2019 #8
ادامه
هم‌زمان با رونمایی از مونزا، لویس کامیلری، مدیر جدید فراری برنامه پنج‌ساله این شرکت را اعلام کرد. براساس این برنامه تا سال ۲۰۲۲ پانزده مدل جدید به بازار عرضه می‌شود و درآمد کارخانه به بیش از دو میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

بحث‌انگیز‌ترین و مهم‌ترین ماشین در بین این مدل‌های جدید یک شاسی‌بلند به نام پوروسانگوئه (Purosangue) است که در پایان برنامه پنج ساله و در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد.

فراری برای افزایش درآمد لازم است تولید خود را افزایش دهد و با این مدل شاسی‌بلند، در بازارهای تازه مانند چین مشتری‌های جدید پیدا کند. از طرفی این نگرانی وجود دارد که با آمدن فراری شاسی بلند و تولید بیشتر، از اصالت مارک فراری کاسته شود و مشتری‌های قدیمی از این مارک روی برگردانند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.