ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشخصات فنی فراری پوروسانگوئه ۲۰۲۳ (قیمت شاسی بلند فراری به تومان)

مشخصات فنی فراری پوروسانگوئه ۲۰۲۳ (قیمت شاسی بلند فراری به تومان)فراری Purosangue برای اولین بار در 2022 سپتامبر رونمایی شد و آنقدر محصول جذابی بود که به سریع به پر جستجوترین خودرو برای مشاهده در گوگل تبدیل شد.رونمایی از این خودرو از سوی فراری را می‌توان گفت که در تاریخ ۷۵ ساله فراری بی‌سابقه بوده است. رنگ‌های بسیار جذاب پوروسانگوئه ۲۰۲۳ به خصوص رنگ آبی در کنار 715 اسب بخار قدرت موتورهای باکیفیت فراری، این محصول را به یک شاهکار ایتالیایی تبدیل کرده است.
2023 Ferrari Purosangue
Ferrari Purosangue #7
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.

مشخصات فنی فراری پوروسانگوئه ۲۰۲۳

پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتری پوروسانگوئه گشتاوری معادل 716 نیوتن متر گشتاور با 715 اسب بخار تولید می کند. این خودرو در عرض 3.3 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برثانیه می رسد. بیشینه سرعت نیز 309 کیلومتر برساعت محاسبه شده است. این آمار برای یک شاسی بلند در بهترین حالت ممکن قرار دارد.
2023 Ferrari Purosangue
2023 Ferrari Purosangue
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در بخش جعبه دنده نیز از نمونه 8 سرعته دوکلاچه استفاده شده و سامانه تمام چرخ محرک در وضعیت فعال قرار دارد.

فراری پوروسانگوئه 2180 کیلوگرم وزن دارد که در مقایسه با لامبورگینی اوروس(دیگر شاسی بلند خاص دنیای خودرو) حدود 117 کیلوگرم سبک تر است.
2023 Ferrari Purosangue
Ferrari Purosangue #5
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در قسمت تعلیق از فناوری تطبیقی استفاده شده که با تنظیم ارتفاع هوشمند خودرو نسبت به مسیر، تجربه یک رانندگی نرم و هندلینگ حرفه ای را فراهم می کند.
2023 Ferrari Purosangue
Ferrari Purosangue interior
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در داخل خودرو و فضای درون کابین فراری پوروسانگوئه با یکی از بهترین و متفاوت ترین های فضاهای طراحی خودرو مواجه می شوید. پوروسانگوئه اولین فراری تمام دوران است که درب عقب دارد. این درب ها تا زاویه 79 درجه باز می شوند و برای تغییر حالت از موتور الکتریکی استفاده می کنند تا در حالت خودکشی باز شوند.

کیفیت مواد اولیه و حس اسپرت جزئیات اولین چیزی است که نگاه مخاطب را درگیر خود می کند. پس از آن باید از فناورانه ها و طراحی جالب کنسول اصلی جلو بگوئیم که میزبان دو نمایشگر 10.2 اینچی که یکی از آنها مقابل راننده و دیگری مقابل سرنشین جلو قرار دارد.

از امکانات دیگر باید به پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اوتو با دسترسی کنترلی روی فرمان اشاره کنیم که البته به اصطلاح چندان یوزرفرندلی نیست!

قیمت پایه فراری پوروسانگوئه در بازار آمریکا 398350 دلار /26,689,450,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.