ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی بهترین سایت آموزش زبان EPT

معرفی بهترین سایت آموزش زبان EPTآزمون EPT یکی از آزمون‌های زبان انگلیسی ویژه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی بوده که طبق بخشنامه این دانشگاه در سال 1386، لازم است تمامی دانشجویان مقطع دکتری، جهت کسب مجوز شرکت در آزمون جامع و همچنین اخذ واحد رساله و دفاع آن، نمره حدنصاب را در این آزمون کسب و به دانشگاه محل تحصیل خود ارائه دهند.

آزمون ای پی تی، دارای 4 بخش اصلی شامل سؤالات دایره واژگان (25 تست)، گرامر (40 تست)، درک مطلب (20 تست) و کلوزتست (15 تست) بوده که میزان دشواری این آزمون، مشابه آزمون‌های بین‌المللی همچون آیلتس و تافل ارزیابی می‌شود.
باتوجه‌به سطح دشوار این آزمون و حجم مطالب وسیع موردنیاز جهت قبولی، در ادامه قصد داریم اصلی‌ترین و مؤثرترین منابع قبولی آزمون EPT را مورد بررسی قرار دهیم.

سایت TheEnglishToday.ir

مجموعه آموزشی TheEnglishToday اولین و بزرگترین مرجع تخصصی آموزش آزمون‌های زبان دکتری همچون EPT, MSRT, TOLIMO, … بوده که توانسته است تنها در سال‌های 1399-1400 بیش از 700 دانشجو را در زمینه قبولی در آزمون‌های زبان دکتری هدایت و آنان را تا سطح مورد نظر آموزش دهد.
این مجموعه فعالیت خود را در سال 1397 و با نظارت استاد حسین پورفخار آغاز و با طراحی دوره‌های تخصصی در زمینه آزمون‌های زبان دکتری، علاوه بر افزایش مهارت دانشجویان دکتری در زمینه زبان انگلیسی، موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیک از مرکز تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین نماد رسانه دیجیتال از مرکز فناوری اطلاعات رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد گردیده است.

4 دلیل قبولی بیش از 80 درصدی دانشجویان مجموعه TheEnglishToday در آزمون EPT

دانشجویان دانشگاه آزاد که موفق به کسب نمره قبولی با نمرات بالا (بالای 70) در آزمون EPT گردیده‌اند، علت موفقیت و مرجعیت مجموعه TheEnglishToday را در چند مؤلفه بیان می‌کنند.

1- آموزش مطالب موردنیاز قبولی در آزمون EPT به ساده‌ترین شکل ممکن که سبب شده است افرادی که سطح زبان پایه دارند و یا داوطلبینی که سال‌های متمادی از زبان انگلیسی فاصله گرفته‌اند، با اشتیاق و تلاش مضاعف مطالب را پیگیری و فرابگیرند.

2- استفاده از مجموعه کامل سؤالات دوره‌های اخیر آزمون EPT و حل سوالات واقعی آزمون در کلاس‌ها که باعث شده است داوطلبین تنها بر روی مطالب و نکات اصلی تمرکز کرده و نیازی به مطالعه جزوات حجیم و زمان‌بر نداشته و بتوانند در مدت زمان کوتاه، به نمرات بالا دست پیدا کنند.

3- فضای دوستانه و صمیمی استاد با دانشجویان در کلاس‌های EPT باعث رشد فوق‌العاده نتایج قبولی در آزمون گردیده به‌طوری‌که دانشجویان می‌توانند علاوه بر پرسش سؤالات درسی و مشاوره‌ای در کلاس، با استاد به‌صورت مستقیم در ساعات خارج از کلاس و حتی پس از قبولی نیز در ارتباط باشند.

4- تجربه چندین‌ساله فعالیت در زمینه آموزش آزمون EPT و درک شرایط داوطلبین این آزمون (از جمله مشغله‌های کاری، زمان مطالعه محدود، دل‌مشغولی‌های شخصی و ...)، باعث شده است استاد پورفخار با تدوین جزوات و دوره‌های طلایی قبولی در آزمون EPT، دانشجویان را تنها ظرف مدت چند هفته جهت شرکت در آزمون EPT آماده و با حداقل زمان و تلاش ممکن، آنها را در کسب نمرات بالا در این آزمون آموزش دهد.

علت استقبال دانشجویان دانشگاه آزاد از دوره‌های آموزشی استاد پورفخار

دانشجویانی که قبلاً در آزمون EPT شرکت کرده‌اند، به‌خوبی با منابع غیرتخصصی معرفی شده توسط دانشگاه آزاد جهت قبولی در آزمون EPT و همچنین ترفندها و تبلیغات فریبنده مؤسسات آموزشی آشنا هستند. منابعی که دانشگاه آزاد جهت قبولی در آزمون معرفی گردیده، بیش از 5 ماه زمان لازم دارد تا دانشجویان بتواند آن‌ها را مطالعه و مسلط شود، درحالی‌که سایر دانشجویان با استفاده از منابع تخصصی آزمون EPT به‌راحتی با صرف زمان 3 الی 4 هفته می‌توانند در آزمون EPT نمرات بالایی کسب کنند.

همچنین تبلیغات و سوءاستفاده مؤسسات آموزشی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، باعث هدررفت هزینه و مهم‌تر از آن، زمان داوطلبین شده و با ترفندهایی همچون قبولی تضمینی، بیمه قبولی، قبولی در 5 روز و ... قصد دارند از حسن‌نیت دانشجویان سو استفاده کنند.

پیشنهاد ما به داوطلبین آزمون EPT این است که برای قبولی در این آزمون با کمترین زمان و هزینه، تنها بر روی مطالب و نکاتی تمرکز کنند که در هر آزمون در حال تکرار بوده و یا مدنظر طراح آزمون EPT می‌باشد. در ادامه قصد داریم منابع قبولی آزمون EPT که بر اساس همین روش طراحی و با آخرین آزمون برگزارشده، بروزرسانی شده‌اند را معرفی کنیم.

کتاب ۹۰۰ لغت پرتکرار آزمون‌ EPT

کتاب ۹۰۰ لغت پرتکرار آزمون‌
کتاب 900 لغت پرتکرار و ضروری آزمون EPT ؛ نام کتابی است که ویژه داوطلبان آزمون EPT دانشگاه آزاد تهیه شده است. این مجموعه حاصل تلاش‌های گروه تألیف TheEnglishToday بوده تا بتواند قدم موثری در جهت افزایش بهره‌وری دانشجویان در مطالعه و فراگیری زبان انگلیسی و در نتیجه آن، قبولی با نمرات بالا در این آزمون‌ها باشد.

در بین دانشجویان و مؤسسات فعال در زمینه آزمون‌های زبان انگلیسی در مقاطع مختلف، کتاب‌های واژگان معروفی همچون کتاب ۵۰۴، ۱۱۰۰ واژه ضروری و کتاب واژگان ضروری برای تافل به‌عنوان منابع آزمون جهت افزایش دایره واژگان انگلیسی معرفی می‌شوند که در نوع خود، کتب باسابقه و معتبری هستند.
اما در چند سال اخیر داوطلبین آزمون EPT با این مشکل مواجه بوده‌اند که علی‌رغم مطالعه بخشی یا کل این کتب، این لغات در آزمون‌ها استفاده نشده و تلاش‌های آن‌ها در جهت افزایش نمره در بخش واژگان یا درک مطلب آزمون‌ها، بی‌نتیجه باقی‌مانده است. همین امر باعث شد تا مجموعه‌ای ویژه برای داوطلبان تدوین شود تا به آنان اعتمادبه‌نفس داده و امکان اخذ نمره بالا در بخش سؤالات واژگان و درک مطلب را چندین برابر نماید.

دوره ویدئویی آموزش گرامر آزمون زبان EPT

دوره ویدئویی آموزش گرامر
مهم‌ترین مزیت دوره جامع آموزش گرامر ای پی تی استاد پورفخار این است که این دوره ویژه داوطلبینی طراحی شده است که دارای سطح و پایه ضعیفی در زبان انگلیسی هستند. در واقع در این دوره فرض بر این است که داوطلبین هیچ‌گونه پیش‌زمینه‌ای در زبان انگلیسی ندارند و می‌خواهند از ابتدا و اصولی زبان انگلیسی را فرابگیرند.

سرفصل‌های دوره جامع آموزش گرامر آزمون زبان EPT دانشگاه آزاد

  • فصل اول - آموزش جامع و کاربردی اسم‌ها در زبان انگلیسی
  • فصل دوم - آموزش جامع و کاربردی ضمایر در زبان انگلیسی
  • فصل سوم - آموزش جامع و کاربردی فعل‌ها در زبان انگلیسی
  • فصل چهارم - آموزش جامع و کاربردی ضمایر موصولی و عبارات وصفی در زبان انگلیسی
  • فصل پنجم - آموزش جامع و کاربردی صفت‌ها و فعل‌ها در زبان انگلیسی
  • فصل ششم - آموزش جامع و کاربردی حروف اضافه در زبان انگلیسی
  • فصل هفتم - آموزش جامع و کاربردی حروف و عبارات ربطی در زبان انگلیسی

دوره جامع درک مطلب و کلوزتست EPT

دوره جامع درک مطلب و کلوزتست EPT
سؤالات درک مطلب و کلوز تست آزمون EPT ، بی‌شک یکی از بخش‌های آزمون EPT است که اکثر داوطلبین نمی‌توانند در این قسمت، نمره مناسبی کسب کنند.
مجموعه آموزشی TheEnglishToday با تدوین و ارائه دوره جامع آموزش درک مطلب و کلوز تست آزمون EPT با تدریس فوق‌العاده استاد پورفخار، سعی کرده است مجموعه‌ای بی‌نظیر را برای داوطلبین دکتری دانشگاه آزاد مهیا نموده تا دانشجویان بتوانند خود را برای کسب نمرات بالا در این بخش‌ها آماده کنند.

این دوره شامل چه بخش‌هایی است؟

  • ۱- بررسی چالش‌ها، محدودیت‌های پاسخگویی به سؤالات درک مطلب و کلوز تست آزمون EPT
  • ۲- بررسی تخصصی و جامع تیپ‌بندی سوالات درک مطلب و کلوز تست
  • ۳- ارائه راهکارهای تستی، سریع و کارآمد جهت پاسخگویی بهتر سؤالات این بخش‌ها
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.