ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خرید کتاب کمک درسی

خرید کتاب کمک درسی استفاده از کتاب کمک درسی مناسب یکی از عوامل موفقیت در آزمون سراسری است که باید با مشورت از مشاوران انتخاب شود.
بیشتر رتبه های برتر کنکور با استفاده از کتاب های کمک درسی توانسته اند به موفقیت بالایی برسند.

خرید کتاب کمک درسی برای دانش آموزان مفید است ؟

برخی از والدین فکر می کنند که کتاب کمک درسی موجب تنبلی دانش آموزان می شود اما این باور اشتباه است ، زیرا در گذشته کتاب های حل مسائل موجب تنبلی دانش آموز می شد اما امروزه کتاب های کمک درسی موجب یادگیری بیشتر و رفع نقاط ضعف آن ها می شود.

کتاب های کمک درسی برای همه ی مقاطع و دوره ها منتشر شده و دانش آموزان باید کتاب کمک درسی متناسب با دروس خود را انتخاب کنند.

استفاده کردن از کتاب کمک درسی در کنار کتاب درسی بسیار مفید است زیرا ممکن است در حین خواندن کتاب درسی سوالاتی برای دانش آموز پیش بیاید که با مثال های زیادی که در کتاب کمک درسی وجود دارد ابهامات دانش آموز برطرف می شود.
مهم ترین نکته برای یادگیری بهتر درست مطالعه کردن است که هر دانش آموزی باید بداند که چگونه مطالعه کند.

خرید کتاب های کمک درسی

بهترین راه خرید کتاب های کمک درسی چیست ؟

چند راه برای خرید کتاب کمک درسی وجود دارد ، روش اول مراجعه کردن به کتاب فروشی است که در گذشته بیشتر از این روش استفاده می کردند که شاید در برخی موارد پیش می آمد که کتاب مورد نظر نیز پیدا نمی شد اما امروزه به دلیل ترافیک و شلوغی مردم دیگر تمایلی به خرید حضوری ندارند.
امروزه اغلب مردم از فروشگاه های اینترنتی کتاب های مورد نیاز خود را خریداری می کنند.
برای خرید کتاب کمک درسی چه ملاک هایی را باید در نظر گرفت ؟

سطح علمی :

اگر دانش آموز در حین خواندن کتاب مطالب را متوجه نشود شاید به دلیل این باشد که سطح علمی او پایین است یا ممکن است سوالات یک کتاب آنقدر ساده باشد که دانش آموز تصور کند که آماده است. به همین دلیل باید کتابی را انتخاب کنید که متناسب با سطح علمی شما باشد تا برای آزمون آماده شوید .

مفید و مختصر باشد :

بهتر است کتاب کمک درسی مختصر باشد تا دانش آموز بتواند در مدت زمان کم مطالب کتاب را بخواند .

کپی نباشد :

کتاب کمک درسی نباید کپی از کتاب درسی باشد بلکه باید توضیحات بیشتری از کتاب درسی داشته باشد.

توضیحات مفید :

در انتخاب کتاب کمک درسی حتما باید به درسنامه و توضیحات آن توجه کنید زیرا با مطالعه ی توضیحات آن باید شما به درک درستی از توضیحات برسید که اگر کتاب درسی در برخی موارد ناقص بود کتاب کمک درسی آن را پوشش دهد.

مطابق با علاقه ی شما باشد :

کتاب کمک درسی که انتخاب می کنید باید مطابق با علاقه ی شما باشد و حس خوبی از آن دریافت کنید. کتاب را ورق بزنید و صفحات آن را ببینید و سپس اقدام به خرید کنید.

معرفی کتاب کمک درسی شیمی دهم مبتکران :

کتاب کمک درسی شیمی دهم مبتکران
این کتاب نوشته ی بهمن بازرگانی است که در 324 صفحه تالیف شده است. درسنامه ی کتاب ساده و قابل فهم است و تمامی مطالب کتاب درسی و تمرین ها در این کتاب پوشش داده شده است و تمامی نکات درسی نیز آموزش داده شده است.
درسنامه ی این کتاب طوری نوشته شده که برای همه ی سطوح دانش آموزان قابل استفاده است.
تست های این کتاب میکرو طبقه بندی شده اند و تست های کتاب از سطح ساده به دشوار قرار گرفته اند. تست های این کتاب به 4 بخش تقسیم بندی می شوند :

تست های آسان :

این بخش از تست ها شامل مطالب ساده ی کتاب درسی هستند و دانش آموز با سطح متوسط می توانند به این بخش پاسخ دهند.

تست های متوسط :

داوطلبان با سطح متوسط و نسبتا خوب می توانند به این بخش پاسخ دهند ، اگر داوطلبان در این بخش دچار مشکل شوند باید نحوه ی مطالعه ی خود را تغییر دهند.

تست های سخت :

داوطلبان با آمادگی نسبتا خوب می توانند به این بخش از سوالات پاسخ دهند ، اگر داوطلبی نتوانست به سوالات پاسخ دهد باید یک بار دیگر مطالب کتاب کمک درسی را بخواند اما اگر توانستید به این بخش پاسخ دهید می توانید درصد بالایی در کنکور کسب کنید.

تست های خیلی سخت :

سوالات این بخش بسیار سخت هستند و داوطلبانی که سطح بالایی دارند می توانند این بخش را پاسخ دهند.
هم چنین این کتاب دارای پاسخنامه ی تشریحی نیز می باشد که به صورت کامل توضیح داده شده است. در کنار هر سوال سطح آن به وسیله ی یک کاریکاتور مشخص شده است که داوطلب با توجه به سطح سوال زمان مشخصی را برای پاسخ دادن به آن در نظر می گیرد.
در این بخش فقط به گزینه ی صحیح اشاره نشده بلکه سایر گزینه ها نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.