ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دوج دیتونا، سریع ترین دوج تاریخ چه ویژگی هایی دارد؟

دوج دیتونا، سریع ترین دوج تاریخ چه ویژگی هایی دارد؟اکثر طرفداران خودروهای عضلانی یا ماسل کارهای دوج، از این موضوع ناراحت بودند که چرا دوج، تولید ماشین پرطرفدار جلنچر هشت سیلندر SRT خود را متوقف کرده است و قصد دارد که موتورهای الکتریکی را تولید کند. اما دوج پس از رونمایی اولین خودروی عضلانی برقی خود، که شاهکاری برای این شرکت آمریکایی محسوب می شود، اعلام کرد که این هیولای برقی، از پرقدرت ترین چلنجر جهان که SRT Demon می باشد نیز پرقدرت تر است.
Dodge Charger Daytona SRT Concept
هنوز در مورد قدرت دوج چارجر دیتونا، مشخصاتی منتشر نشده است اما برای تخمین قدرت این ماشین، جالب است که بدانید چلنجر SRT Demon، با موتور 8 سیلندری خود، 900 اسب بخار قدرت تولید می کند که با ورود این هیولای، این محصول، پرقدرت ماشین دوج خواهد شد. همچنین دوج اعلام کرده است که این ماشین مانند خودروهای عضلانی قبلی، دیفرانسیل عقب نیست، بلکه چهار چرخ درگیر یا all-wheel drive است که سریع ترین دوج تاریخ خواهد شد.
Dodge Charger Daytona
Dodge Charger Daytona SRT Concept EV interior
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.

قیمت دوج چارجر دیتونا

به نظر کارشناسان، رقیب این خودرو، پورشه تایکان است، اما با این تفاوت که پورشه خودرویی لاکچری است و در عوض دوج با قیمت کمتر، همان کارایی پورشه تایکان را ارائه می دهد. در حالی که قیمت پورشه تایکان از 90 هزار دلار آغاز و تا 200 هزار دلار قیمت دارد، اما دوج اعلام کرده است که محصول ما با همان سرعت و قدرت ولی با قیمت بسیار ارزانتر به بازار عرضه می شود.

چرا اسم دیتونا برای این خودرو انتخاب شد؟

در سال 1969، دوج برای مسابقات نسکار، دوج چارجر دیتونا را ساخت که در آن زمان 320 کیلومتر در ساعت سرعت داشت.
Dodge Charger Daytona
1969 Dodge Charger Daytona
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
دوج چارجر دیتونا 1969، فقط دو سال تولید شد و 505 دستگاه از این خودرو ساخت شد و به همین دلیل این ماشین بسیار کمیاب بسیار گران قیمت است. قیمت یک خودروی تمیز دیتونا 1969، بین 300 تا 500 هزار دلار خرید و فروش می شود.

زمان عرضه به بازار

ظاهر این خودرو، بصورت قطعی این شکلی خواهد بود، اما به دلیل مفهومی بودن، ممکن است درون کابین این خودرو تغییر کند و متقاضیان خرید این خودرو، باید تا سال 2024 برای تحویل این خودرو منتظر بمانند.

قیمت دیتونا 2024

دوج قیمت رسمی این خودرو را اعلام نکرده است، اما در برخی رسانه های خودرویی، قیمت این خودرو بیش از 200 هزار دلار /13,400,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) تخمین زده شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.