ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بلند پروازی شرکت نیکون برای قبضه کردن بازار دوربین‌های بدون آینه جهان

بلند پروازی شرکت نیکون برای قبضه کردن بازار دوربین‌های بدون آینه جهانشرکت نیکون قصد دارد به بزرگ‌ترین تولیدکننده دوربین‌های بدون آینه جهان تبدیل شود و در این مسیر لومیکس و سونی را شکست دهد. این شرکت به‌تازگی پا در این عرصه گذاشته است. مدیران نیکون فکر می‌کنند دوربین جدید نیکون سری زد می‌تواند در رده اول پر فروش‌ترین دوربین بدون آینه جهان قرار گیرد. این جایگاه هم اکنون در اختیار سونی است. دوربین سری آلفا سونی هم اکنون در این زمینه رتبه نخست را در اختیار دارد.

دوربین‌های بدون آینه چهل درصد بازار دوربین‌های جهان را در اختیار دارند اما به‌نظر می‌رسد این سهم در دو سال آینده بسیار بیشتر شود و دوربین‌های آینه‌دار به حاشیه رانده شوند.
آلبوم عکس
THE NIKON Z7 MIRRORLESS CAMERA :
عکسی نمونه از دوربین Nikon Z7
تصاویر دوربین نیکون Z7 - عکس #9
تصاویر دوربین نیکون Z7 - عکس #8
تصاویر دوربین نیکون Z7 - عکس #7
تصاویر دوربین نیکون Z7 - عکس #6
تصاویر دوربین نیکون Z7 - عکس شماره 5
ادامه
دوربین‌های بدون آینه کوچک‌تر و سبک‌تر هستند و به دلیل نبود آینه راحت‌تر می‌توان از بسیاری از لنزهای قدیمی در آن‌ها استفاده کرد. از طرفی در این دوربین‌ها می‌توان از شاتر مکانیکی یا الکترونیکی بهره گرفت. استفاده از شاتر الکترونیکی به عکاس اجازه می‌دهد در زمان‌هایی که نیاز دارد به صورت مخفیانه عکاسی کند؛ مزیتی که در دوربین‌های آینه‌دار وجود ندارد. این عوامل در چند سال اخیر باعث شده این کلاس در بین عکاسان چه حرفه‌ای یا آماتور با استقبال مواجه شود.
معرفی کامل شرکت مشهور نیکون (Nikon)
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.