ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پیشنهاد تحصیل رایگان و سوخت ارزان برای راننده های شرکت اوبر (UBER)

پیشنهاد تحصیل رایگان و سوخت ارزان برای راننده های شرکت اوبر (UBER)شرکت اوبر هزینه‌های دانشگاهی همکاران را پوشش می‌دهد و به عنوان بخشی از یک برنامه جدید به نام Uber Pro که به تازگی راه‌اندازی شده، مزایای دیگری چون سوخت ارزان را به رانندگان برگزیده‌اش اهدا می‌کند.

در این برنامه رانندگان در سه سطح پلاتینیوم، الماس و طلا دسته‌بندی خواهند شد. رانندگان دسته پلاتینیوم و الماس که بیش از ۳۰۰۰ سفر را با اوبر انجام داده باشند شامل پوشش شهریه در برنامه آنلاین دانشگاه ایالتی آریزونا خواهند شد. والدین، شریک زندگی و فرزندان آنها نیز می‌توانند از این امکان استفاده کنند. رانندگانی که در دسته طلایی قرار می‌گیرند می‌توانند از مزایایی چون سوخت و تعمیر خودروی ارزان استفاده کنند یا در صف سوار کردن مسافر در مکان‌هایی چون فرودگاه در اولویت قرار بگیرند.پیشنهاد تحصیل رایگان و سوخت ارزان برای راننده های شرکت اوبر (UBER)
مدیر اجرایی اوبر، دارا خسروشاهی و مدیر دانشگاه ایالتی آریزونا ابراز امیدواری کرده‌اند که این برنامه نمونه‌ای از همکاری یک کسب‌وکار با دانشگاه باشد تا به افراد بیشتری برای به‌دست آوردن مهارت‌های لازم کمک کند که بتوانند در زندگی خود پیشرفت کنند و خدمات بهتری را به خانواده و جامعه خود ارائه دهند.

این برنامه ابتدا در سیاتل، شیکاگو، نیواورلئان، نیوجرسی، اورلاندو، تامپا، فونیکس و دِنوِر آزمایش خواهد شد و رانندگان این شهرها که در سه ماه گذشته در ارزیابی اوبر پرو برگزیده شده‌اند به طور خودکار به آن افزوده خواهند شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.