ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سیتروئن سی5 ایکس 2022 چه امکاناتی دارد؟

سیتروئن سی5 ایکس 2022 چه امکاناتی دارد؟شرکت خودروسازی سیتروئن فرانسه، از خودروی جدید خود با نام سی فایو ایکس (C۵X) رونمایی کرد. بنا بر اعلام سیتروئن، پسوند اکس (X) در این مدل، به موقعیت بازار آن و نیاز‌های مشتری اشاره دارد.

طول، پهنا و ارتفاع این خودرو به ترتیب، ۴,۸۰۵، ۱,۸۶۵ و ۱,۴۸۵ میلی متری است و گنجایش فضای بار ۵۴۵ لیتر را دارد که با خواباندن صندلی‌های عقب، تا ۱,۶۴۰ لیتر هم قابلیت افزایش دارد.
2022 Citroen C5 X
#16 2022 Citroen C5 X
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
2022 Citroen C5 X
درون کابین 2022 Citroen C5 X
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
درون کابین این ماشین فرانسوی نیز از آخرین فناوری‌های سیتروئن بهره می برد. یک نمایشگر بزرگ دوازده اینچی در مرکز کنسول و یک نمایشگر نسبتا بزرگ دیگر هم برای سیستم هدآپ دیسپلی، تعبیه شده است. کنترل پنل مرکزی خودرو هم به صورت تمام دیجیتالی است. البته خوش بختانه هنوز می‌توان از کنترلرهای فیزیکی برای سیستم تهویه، استفاده کرد.

نسخه های مختلف خودرو و زمان ورود به بازار


نسخه های مختلفی از موتورهای بنزینی برای C5 X قابل سفارش است، اما سیتروئن بیشتر بر روی گزینه پلاگین هیبرید ۲۲۵ اسب بخاری مانور می‌دهد که در حالت تمام الکتریکی، برد حرکتی ۵۰ کیلومتری (۳۱ مایلی) را برای خودرو، فراهم می‌آورد.

همچنین در حالت خاموش بودن موتور بنزینی و استفاده از موتور الکتریکی، حداکثر سرعت قابل دستیابی با C5 X، به ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت هم می‌رسد که نسبت به بسیاری از خودروهایی که تا به امروز دیده بودیم، عدد بهتری است.

این خودرو قرار است از نیمه‌ی دوم ۲۰۲۱ در اروپا روانه بازار شود.
منبع : carscoops.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.