ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پدرخوانده شیشه اعدام شد / ماجرای ساکنین روستایی د چین که فقط شیشه تولید می کردند!

پدرخوانده شیشه اعدام شد / ماجرای ساکنین روستایی د چین که فقط شیشه تولید می کردند!سای دانگجی، رهبر سابق حزب کمونیست در یکی از روستاهای چین که به سلطان تولید و قاچاق متامفتامین شهرت یافته بود اعدام شده است. رسانه‌های چین از او با لقب "پدرخوانده روستای بوشه" می‌خواندند؛ کسی که همزمان با به کارگیری ۲۰ درصد از مردم روستایی در جنوب چین در شبکه خود، از آنها حمایت هم می‌کرد.

روستای بوشه در جنوب چین و در استان گوانگ‌دانگ این کشور واقع شده و تا پیش از یورش پلیس در سال ۲۰۱۳، گزارش شده بود که این روستا مبدا تولید و قاچاق یک سوم ماده شیشه (متامفتامین) چین است.

سای دانگجی بالاترین مقام دولتی در این منطقه بود و از سال ۲۰۱۳ و پس از یورش بزرگ پلیس در زندان بود.پدرخوانده شیشه اعدام شد / ماجرای ساکنین روستایی د چین که فقط شیشه تولید می کردند!
در سال ۲۰۱۳، گردانی متشکل از ۳۰۰۰ سرباز و نیروی پلیس به روستای بوشه حمله کردند و علاوه بر کشف ۳۰۰۰ کیلوگرم شیشه، ۱۸۰ کیلوگرم هم موادمخدر در آنجا پیدا کردند.

پلیس همچنین گزارش کرد در جریان این عملیات ۵۰۰ کیلوگرم ماده کتامین کشف کرده است. کتامین یک مسکن قوی شیمیایی است که از آن برای بیهوشی و کنترل دردهای شدید و مزمن استفاده می‌شود.

دادگاه در سال ۲۰۱۶ آقای سای را به جرم تولید و قاچاق موادمخدر و همچنین حمایت از مجرمان گناهکار شناخت و به مجازات اعدام محکوم کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.