ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ام وی ام ایکس 33 جدید با گیربکس اتومات بزودی وارد بازار می شود

ام وی ام ایکس 33 جدید با گیربکس اتومات بزودی وارد بازار می شودمحصول ام وی ام ایکس 33 جدید با گیربکس اتوماتیک به بازار عرضه خواهد شد.

این روزها یک خودروی شاسی بلند با اندازه و ابعاد مناسب، فضای داخلی خانوادگی مناسب در کنار یک موتور توانمند و یک گیربکس سازگار با آن می تواند به گزینه ای محبوب بدل شود، و یکی از این گزینه ها نسل جدید ام وی ام ایکس 33 است که این بار با گیربکس 5 سرعته اتوماتیک راهی بازار خواهد شد.

شنیده ها حاکی از شتاب خوب و هماهنگی مناسب این گیربکس اتوماتیک با موتور 2 لیتری خودرو ایکس 33 جدید دارد و شتاب آن نسبت به مدل قبلی افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

ام وی ام ایکس 33 پس از 10 سال سابقه حضور در بازار ایران و ارائه 3 ورژن مختلف متناسب با نیاز و خواست مشتریان، حال فیس لیفت جدید خود را راهی بازار می کند، بیشتر مشتریان با توجه به زندگی در کلان شهرها و وجود ترافیک به سیستم انتقال قدرت خودرو توجه ویژه دارند و در این بین گیربکس های اتوماتیک طرفداران زیادی دارد و هر روز نیز بر طرفداران آن افزوده می شود.

گیربکس اتوماتیک این خودرو کارایی مناسب را داشته و هماهنگ با موتور خودرو، شتاب مناسبی را برای ایکس 33 به وجود آورده است، بیشتر خریداران خودرو ایکس 33 دارای زندگی خانوادگی هستند و خودروی خود را هم در سفر و هم مصارف روزمره استفاده می کنند و از همین روی وجود یک گیربکس اتومات مطمئن و توانمند، حس مطلوبی را به آنها القاء می نماید.

ایکس 33 در طول 3 ورژن گذشته خود به خوبی نشان داده که با گیربکس دنده ای و سی وی تی نیز خودرویی قابل اعتماد، محبوب و جا افتاده برای مشتریان بوده، اما بر اساس نیاز و خواست مشتریان ورژن جدید این خودرو با گیربکس اتوماتیک 5 دنده اتوماتیک به بازار خواهد آمد، خودروی ایکس 33 نه تنها در ایران بلکه در چین و سایر بازارهای صادراتی چون آمریکای جنوبی و روسیه خودروی موفق، محبوب و کم استهلاک و جاندار شناخته می شود.

محصول ایکس 33 از سال 2006 وارد بازارهای گوناگون شد و کماکان نیز به عنوان محصولی موفق و پر تقاضا در مدلهای گوناگون به لحاظ موتور و گیربکس تولید می شود که همواره از بدو تولید قوی ترین نمونه آن راهی بازار کشور شده است.
آلبوم عکس
CHERY TIGGO 3 MVM X33 2020 :
چری تیگو 3 | ام وی ام ایکس 33 جدید 12#
چری تیگو 3 | ام وی ام ایکس 33 جدید 11#
چری تیگو 3 | ام وی ام ایکس 33 جدید 10#
چری تیگو 3 | ام وی ام ایکس 33 جدید 9#
چری تیگو 3 | ام وی ام ایکس 33 جدید 8#
چری تیگو 3 | ام وی ام ایکس 33 جدید 7#
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.