ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آریزو 5 جدید 2023 چه امکاناتی دارد؟ (همه چیز درباره نسل چهارم آریزو ۵)

آریزو 5 جدید 2023 چه امکاناتی دارد؟ (همه چیز درباره نسل چهارم آریزو ۵)مدیران خودرو، سال 1395 نسل اول چری آریزو 5 را برای اولین بار به بازار خودروی ایران معرفی کرد، که با استقبال نسبتاً خوبی نیز مواجه شد. چری، سه نسل از این خودروی را پس از 7 سال حضوراش در بازار ایران، به‌روزرسانی کرده است. حالا در سال 1402، خودروساز چینی، نسل چهارم این خودروی صندوقدار خانوادگی را با طراحی جدید و با نام New Arrizo 5s، به بازار کشورمان عرضه خواهد کرد.
مشخصات فنی آریزو 5اس

آریزو 5 جدید مدل 2023 چه ویژگی‌هایی دارد؟

آریزو 5 به دلیل هماهنگی مناسب موتور توربو و گیربکس، یکی از پرشتاب‌ترین سدان‌های بازار ایران به حساب می‌آید. همین مؤلفه، این خودرو را به‌عنوان سدان اسپورت ام‌وی‌ام معروف کرده است.
عکس آریزو پنج 1403
حالا در نسل چهارم آریزو، طراحی ظاهری جدید بر پایه زبان طراحی محصولات مدرن است. طراحی‌ای که در آن جلوپنجره مشبک ماتریکسی با طرح «واترفال» و مه شکن‌های جدید با طرح «ویندنایف» در دو طرف ماشین و استفاده از طرح‌های ورزشی، در کنار دیفیوزرهای عقب جدید، رینگ 17اینچی و کالیپرهای قرمز در مجموع طرحی ساده اما چالاک و مدرن برای آریزو 5 جدید اسپورت به ارمغان آورده است.
آریزو 5 جدید

طراحی داخلی آریزو جدید

آریزو 5 جدید اسپورت از نظر طراحی داخلی نیز تغییر کرده‌است. داشبورد این سدان همچون محصولات مدرن ظاهری لوکس به خود گرفته‌است و دکمه‌های سیستم تهویه‌ مطبوع آن لمسی شده‌اند که حسی مدرن به سرنشینان القا می‌کنند. همچنین آرم رست، کنسول وسط و دکمه حالت رانندگی از جمله مواردی هستند که در طراحی داخلی آریزو 5 جدید اسپورت ظاهر جدیدی به خود گرفته‌اند تا این سدان اسپورت در سگمنت قیمتی خود کاملا متفاوت از رقبا شده در مجموع حسی متفاوت از نظر طراحی داخلی ارائه دهد. فرمان برقی آریزو 5 جدید اسپورت از حالت گرد به دی کات تغییر شکل داده تا حس اسپورت تری را هنگام رانندگی منتقل کند. همچنین این سدان به صندلی برقی 6 جهته راننده و گرمکن صندلی‌های جلو مجهز شده است.
درون کابین آریزو 2023

ایمنی آریزو 5 نسل 4

آریزو 5 جدید اسپورت به کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، کیسه‌های جانبی و کیسه هوای پرده‌ای مجهز است. همچنین سیستم‌های پایداری Bosch 9.1 (TCS, HAC, EBA) ، سیستم نمایش میزان فشار باد تایرها، ترمزهای دیسکی مجهز به ABS+EBD، ترمز پارک برقی و اتوهولد مجموعه امکاناتی هستند که 5 ستاره ایمنی C-NCAP چین را برای خانواده آریزو 5 به ارمغان آورده‌اند.
نمای بغل آریزو 5
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.