ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی بلند جدید کرمان موتور چه امکاناتی دارد؟ + مشخصات فنی و قیمت

شاسی بلند جدید کرمان موتور چه امکاناتی دارد؟ + مشخصات فنی و قیمتKMC K7 شاسی بلند جدید کرمان موتور که سال گذشته رونمایی و پیش فروش آن آغاز شد، قرار است در اردیبهشت ماه سال جاری تحویل خریداران شود.این خودرو در واقع نسخه کامل تر خودروی کراس اوور جک S7 می باشد.
KMC K7
عکس های شاسی بلند کرمان موتور K7
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ این خودرو توان تولید 174 اسب بخار با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر را دارد .همچنین توان این پیشرانه توسط جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود.
KMC K7
درون کابین شاسی بلند کرمان موتور K7
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
از امکانات این خودرو می توان چهار کیسه هوا، سنسور نور، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سقف پانوراما، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو با ریموت، تهویه اتوماتیک دوگانه با دریچه ردیف دوم، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، درِ صندوق برقی، سیستم صوتی اینفینیتی، تریم داخلی چرم، چرخش چراغ در پیچ ها، فناوری LED چراغ های جلو، صندلی برقی و شاگرد، حافظه صندلی راننده، و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد.
KMC K7
#4 شاسی بلند کرمان موتور K7
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
سیستم تعلیق در جلو مستقل و از نوع مک فرسون بوده و در عقب از نوع چند اتصالی می‌باشد. ترمزها دیسکی خنک شونده و سایز چرخ‌ها نیز ۱۸ اینچی و از نوع آلومینیومی اسپرت است.

فضای بار " KMC K7 "در حالت استاندارد ۹۶۰ لیتر است. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور مونتاژی کمتر از ۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

آخرین قیمت این خودرو مربوط به پیش فروش سال 99 کرمان موتور بود که با رقم 950 میلیون تومان انجام شده و قرار است تا خودروهای پیش فروش شده در اردیبهشت سال جاری به خریداران تحویل داده شود.از رقبای این خودرو می توان به تیگو 7 ، دیگنیتی و حتی محصولات SWM اشاره کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.