ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی بلند هیبریدی چری در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد

شاسی بلند هیبریدی چری در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شدنمایشگاه خودروی فرانکفورت را می توان آغاز جهانی شدن محصولات چینی دانست چرا که برای نختسین بار یک برند تمام چینی محصولات خود را به منظور قدرت نمایی به این نمایشگاه آورده بود.

البته قبل از این محصولات دیگر چینی نظیر در نمایشگاه های گوناگون حضور داشتند اما اینبار چری با رونمایی از اکسید (EXEED) توانست توجه مجامع خودرویی جهان را به خود معطوف کند.
آلبوم عکس
CHERY EXEED TX :
آلبوم عکس شاسی بلند چری Exeed TX مدل 2018 #22
آلبوم عکس شاسی بلند چری Exeed TX مدل 2018 #21
آلبوم عکس شاسی بلند چری Exeed TX مدل 2018 #20
آلبوم عکس شاسی بلند چری Exeed TX مدل 2018 #19
آلبوم عکس شاسی بلند چری Exeed TX مدل 2018 #18
آلبوم عکس شاسی بلند چری Exeed TX مدل 2018 #17
ادامه
اولین محصول این شرکت که برای بازار های جهانی تهیه شده و در این نمایشگاه رونمایی شد یک SUV کامپکت با پیشرانه پلاگین هیبرید خواهد بود. طبق ادعای کمپانی چری جهت طراحی نیرو محرکه این محصول که با واژه TX نامگذاری شده است با شرکت های پیشرو جهان در زمینه طراحی محصولات هیبریدی همکاری شده است.این خودرو مانند هیوندای یونیک به یک پیشرانه پلاگین هیبرید با بازدهی بالا مجهز شده است.

TX جهت تولید نیروی محرکه از یک موتور بنزینی 1.5 لیتری با بیشنه قدرت 147 اسب بخار در کنار موتور الکتریکی 114 اسب بخاری تجهیز شده است. نیروی این دو موتور توسط یک جعبه دنده اتوماتیک هفت سرعته دو کلاچه و بواسطه سیستم انتقال قدرت هوشمند به چهار چرخ خودرو منتقل می شود.چری TX با این مشخصات فنی می تواند سرعت خودرو را در مدت زمان 6 ثانیه از حالت سکون به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

از دیگر مزایا این خودرو قابلیت حرکت با سرعت 120 کیاومتر دتا رنج 70 کیلومتر می باشد.چری TX بواسطه سیستم شارژ سریع می تواند در مدت زمان 30 دقیقه تا ظرفیت 80 درصد باطری شارژ نماید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.