ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لوکس‌ترین شاسی بلند مدیران خودرو در آستانه ورود به بازار قرار گرفت

لوکس‌ترین شاسی بلند مدیران خودرو در آستانه ورود به بازار قرار گرفتشاسی بلند لوکس ، تیگو8 پرو پس از مدتها بالاخره قرار است توسط مدیران خودرو طی چند ماه آینده وارد بازار کشور شود.
Chery Tiggo 8 Pro
چری تیگو 8 پرو 9#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
Chery Tiggo 8 Pro
چری تیگو 8 پرو 7#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
Chery Tiggo 8 Pro
چری تیگو 8 پرو 3#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
تیگو هشت پرو امکان استفاده از 2 موتور را دارد که یکی موتور 2 لیتری توربو با قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر بوده و دیگری نیز موتور 1.6 لیتری TGDI با قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن در متر است که هر 2 پیشرانه از گیربکس 9 سرعته بهره می برند.

مدیران خودرو تجربه موفقی را با عرضه تیگو7 برای رقابت با کراس اوورهای کره ایی آغاز کرد و به سرعت تیگو7 به عنوان محصولی شناخته شده موقعیت خود را در بازار تثبیت نمود ، حال تیگو8 پرو به عنوان برادر بزرگتر از راه می رسد تا با شاسی بلندهای خانوادگی چون هیوندا سانتافه ، میتسوبیشی اوت لندر و... به رقابت بپردازد .

تیگو8 پرو به لحاظ رفاهی و ایمنی نیز آپشن های قابل توجهی دارد، رادار نقطه کور ، سیستم پایداری الکترونیکی ، سیستم ضد لغزش ، کنترل در سربالایی و پائینی ، 6 عدد ایربگ ( جلو- جانبی – پرده ایی و... ) از جمله امکانات مهم ایمنی این خودرو میباشد .

امکانات رفاهی این خودرو نیز شامل سقف پاناروما، دوربین 360 اچ دی ( با کیفیت بسیار بالا ) ، صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی و سیستم گرمایشی جدید می باشند، همچنین این خودرو دارای کول باکس و بازشدن برقی صندق عقب با حرکت پا بوده که از تیگو8 پرو یک شاسی بلند مجهز می سازد.

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.