ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آلبوم عکس بهترین و زیباترین تونینگ های پژو 206 را تماشا کنید!

آلبوم عکس بهترین و زیباترین تونینگ های پژو 206 را تماشا کنید!پژو ۲۰۶ (Peugeot 206) یک خودروی سواری تولید شرکت پژو است که به جهت هندلینگ مناسب، جذابیت ظاهری، سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت پایین و همچنین گزینه‌های گوناگون و فراوان در سراسر جهان طرفداران زیادی داشت و در ایران با ۶ تیپ تولید و عرضه شده.

اگرچه در سال ۲۰۱۰ در بسیاری از کشورهای اروپایی تولید آن متوقف شد، اما فروش آن با تغییر در چهره، با نام +۲۰۶ در اروپا از سال ۲۰۰۹ آغاز شد و تا سال ۲۰۱۲ ادامه یافت.
آلبوم عکس
AWESOME PEUGEOT 206 TUNING PHOTO GALLERY WALLPAPERS :
والپیپر 206 | بکگراند پژو 206 | Peugeot 206 #55
آلبوم عکس بهترین و زیباترین تونینگ های پژو 206 #53
آلبوم عکس بهترین و زیباترین تونینگ های پژو 206 #52
آلبوم عکس بهترین و زیباترین تونینگ های پژو 206 #51
آلبوم عکس بهترین و زیباترین تونینگ های پژو 206 #50
آلبوم عکس بهترین و زیباترین تونینگ های پژو 206 #49
ادامه
تیونینگ چیست؟

در چند سطر ميتوان تيونينگ (Tuning) را اينگونه تشريح كرد

افزايش قدرت موتور ٫ افزايش قدرت ترمزها ٫ ايجاد يكسري تغييرات در داخل و خارج بدنه اتومبيل ٫ ايجاد ظاهري متفاوت براي اتومبيل تا سريعتر و قدرتمند تر به نظر برسد.

اينها نكاتي هستندكه يك اتومبيل تيونينگ شده را از ساير اتومبيلها متفاوت ميسازند.

جالبترين موضوع در تيونينگ افزايش قدرت موتور هست. افزایش حجم موتور ٫ استفاده از ميل سوپاپ ريسي و يا تغيير در ميل سوپاپ روشهايي هستند كه در افزايش قدرت موتور تاثير زيادي دارند. بهمراه این قبیل تغییرات ايجاد تغييرات در ecu ،تغييرات در مانيفولد هوا و یا نصب هدرز و منبع اگزوز به جای نوع فابریک و در موتورهاي مجهز به توربو افزايش حد فشار والو توربو ٫‌استفاده از intercooler بزرگتر و نصب سوپاپ BLow-off میتواند قدرت موتور را افزایش داد.

تغييرات فني كه در اتومبيل ايجاد ميشود فقط براي به دست آودن شتاب و سرعت بيشتر انجام نميگيرند و شامل بهبود كنترل و افزايش گيرش و افزايش قابليتهاي ترمز اتومبيل نيز ميشوند. همه اين تغييرات را بايد مانند يك زنجير تصور كرد و در صورتی که يكي از حلقه های زنجیر وجود نداشته باشد مشکلاتی به وجود خواهند آمد.برای مثال موتور اتومبیلی تیونینگ شده و اتومبیل با شتاب و سرعت بیشتری در پیست یا جاده میتواند حرکت کند پس برای اینکه راننده بتواند اتومبیل را متوقف و کنترل کند حتمن باید ترمزهای این اتومبیل را نیز تقویت کرد تا جوابگوی سرعت و شتاب افزایش یافته باشد و ایمنی سرنشینها را تامین کند , چرا که این قبیل نواقص خطرات جدی در پی خواهد داشت و ممکن است منجر به حوادث پیش بینی نشده و حتی مرگ شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.