ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اطلاعات فنی سوزوکی گرند ویتارا + قیمت روز و نظرات خریداران و مردم

اطلاعات فنی سوزوکی گرند ویتارا + قیمت روز و نظرات خریداران و مردمسوزوکی اسکودوی Escudo که در بازار ایران سوزوکی گرند ویتارا Suzuki Grand Vitara نامیده می شود، سومین نسل از خودرویی است که از سال ۱۹۸۸ تا کنون در هاماماتسو، ژاپن، کانادا، لینارس، اندلس، اسپانیا، ژاپن، اکوادور و آرژانتین و از سال۱۳۸۶ در ایران و با نام گراند ویتارا تولید شده‌است. گرند ویتارا در کلاس SUVهای کوچک قرار دارد. این خودرو ۲دیفرانسیل بوده و با گیربکس‌های ۵ دندهٔ دستی و ۴ دندهٔ اتوماتیک عرضه می‌شود، و هم اکنون مدل 2006 این خودرو در ایران تولید می شود.
suzuki vitara 1994
_عکس بالا : نسل اول سوزوکی ویتارا

مشخصات، معایب و مزایای گراند ویتارا 2400 سی سی دنده دستی

گراند ویتارا 2400 سی سی دنده دستی
compare مقایسه گراند ویتارا 2400 سی سی دنده دستی با دیگر محصولات

مشخصات گراند ویتارا 2400 سی سی دنده دستی

ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
ادامه ...
ماحصل ده ها سال توليد خودروهاي اسپورت شركت سوزوكي از همان آغاز توليد مورد توجه و استقبال بازارهاي جهاني قرار گرفته است. ابعاد بسيار مناسب گراند‌ويتارا، تسلط به جاده در هنگام رانندگي، سوار و پياده شدن آسان، امكانات ايمني و رفاهي آن در كنار نماي ظاهري زيبا و منحصربفرد و قيمت مناسب، سوزوكي گراند‌ويتارا را در گروه بهترين خودروهاي هم رده موجود در بازار قرار داده است.

مزاياي ذكر شده لازمه يك خودرو لوكس شهري است كه گراند‌ويتارا همه آنها را در قالب يك خودرو چندمنظوره به شما ارائه مي كند.
suzuki grand vitara 2006
قوي تر و كم مصرف تر

موتور 2.4 VVT پيشرانه ای قدرتمند و كم مصرف بوده که به سامانه زمانبندي متغير سوپاپ ها مجهز است. اين موتور پيشرفته با توليد 169 اسب بخار قدرت و 227 نيوتن متر گشتاور در کنار سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک چهار حالته قادر است گراند ويتارا را از دشوارترين شرايط و صعب العبورترين مسيرها به راحتي و با كمترين فشار عبور دهد. مصرف سوخت 2.4 VVT نيز قابل توجه است، به گونه اي كه مدل دنده دستي آن در بزرگراه تنها 7.6 ليتر بنزين در هر صد كيلومتر مصرف مي كند و مصرف سوخت آن در سيكل تركيبي (شهر و بزرگراه) تنها 8.9 ليتر در صد كيلومتر است.
براي گراند ويتارا 2.4 VVT دو نوع جعبه دنده شامل دستي و اتوماتيك قابل سفارش است كه هر دو از جديدترين فن‌آوري هاي انتقال نيرو در جهان بهره مي برند.
suzuki grand vitara 2006
- انتقال نيرو

سیستم انتقال نیروی دو دیفرانسیل 4 حالته گراند ویتارا همیشه برای چهار چرخ در هر وضعیت جاده ای ، چسبندگی مناسب با زمین را تضمین می نماید . تمامی تنظیم های این سیستم توسط کلیدی که در وسط کنسول تعبیه شده انجام می شود و توسط آن شما می توانید به راحتی به نسبت وضعیت و جاده ای که در آن قرار دارید حالت انتقال قدرت بین چهار چرخ خودرو را تنظیم نمایید :
حالت 4H جهت رانندگی عادی در خیابان ها و بزرگراه ها ،
حالت 4H LOCK جهت جاده های برفی و گل و لای نسبتا نا هموار
و حالت 4L LOCK جهت مسیر های خیلی سخت و صعب العبور قابل انتخاب می باشد .
در صورت نیاز به حالت خلاص (عدم انتقال نیرو به چرخ ها و آزاد نمودن گیربکس) نیز تنها کافی است اهرم تنظیم کننده روی حالت N قرار گیرد .
suzuki grand vitara 2006
- تعليق
سيستم تعليق تمام مستقل اين خودرو به كمك سيستم مك فرسون و مولفه هاي اتصالي چندگانه عقب، شاسي نردباني دروني را كامل مي كند و صداي بدنه را كاهش مي دهد.

كم صداتر
براي کاهش صداهاي اضافي داخل اتاق، قطعات جدید به قسمت پایین درب های جلو و عقب اضافه شده و ضخامت شيشه ها نيز از 3.5 به 4 ميلي متر افزايش يافته است. کاهش 20 درصدی صدای داخل (حدود 2 دسیبل) از نتايج اين اقدامات به شمار مي رود.
استفاده از محور متعادل کننده حرکت در موتور 2.4 ليتري جديد نيز باعث كاهش ارتعاش و صداي نامطلوب در داخل اتاق شده است.
suzuki grand vitara 2006
- شاسي و بدنه
شاسي محكم و پردوام، وزن چنداني را به گراند‌ويتارا تحميل نمي كند، بدنه يك تكه با قالب يكپارچه آن نيز از صداي اضافي و آزار دهنده مي كاهد. اين وزن كم با بدنه اي يك تكه همچنين باعث كاهش ارتفاع كلي و ارتفاع از زمين مي شود. اين قابليت فضاي كابين را افزايش مي دهد. علاوه بر اين، سيستم تعليق مستقل باعث افزايش مقاومت در چرخش ها و پيچ ها و فرمان‌پذيري آسان تر در سفرهاي درون شهري و يا يدك كشي درخارج از شهر و جاده خواهد شد.
suzuki grand vitara 2006
مجهزتر
در گراند ویتارای 2.4VVT تجهیزات جدیدی در نظر گرفته شده است تا لذت سواری این خودرو را دوچندان نماید . سيستم با كيفيت صوتي در اين خودرو يك سامانه چندرسانه اي (DVD) به همراه مسيرياب پیشرفته و دوربين ديد عقب در مدل فول آپشن است. همچنين براي سهولت كار با سيستم صوتي، ادوات كنترلي روي غربيلك فرمان تعبيه شده است.
سيستم بلوتوث و صفحه نمايش لمسي 7 اينچي با قابليت هاي گوناگون از ديگر تجهيزاتي است كه در گراند ويتاراي 2400 سي سي عرضه مي شود.
صندلي هاي عقب به نسبت 40 به 60 درصد براي آسايش هر مسافر باز مي شود و يا براي داشتن فضاي بيشتر در صورت لزوم به طرف جلو جمع مي شود.
سیستم تثبیت سرعت (کروز کنترل) ، استارت بدون کلید ، سیستم نمایش اطلاعات سفر و مصرف سوخت،تهویه اتوماتیک دیجیتال ماساژور پشتی صندلی (صندلی راننده در تمام مدل ها) و سیستم گرمکن صندلی های جلو (در مدل های فول) از جمله امكانات رفاهي جديدي است كه تنها در مدل 2.4 ليتري گراند‌ويتارا قابل استفاده خواهد بود و در خودروهای گیربکس اتوماتیک دو مانیتور پشت سری نیز برای سرنشینان عقب به مجموعه فوق اضافه می گردد .
suzuki grand vitara 2006
ايمن تر
در گرند ویتارای 2400سی سی ایمنی ابعاد گسترده تری یافته و به تکامل رسیده است :
- نصب دو ایربگ جلو برای راننده و سرنشین به صورت استاندارد و نیز دو ایربگ کناری برای سرنشینان جلو و دو ایربگ پرده ای در ستون ها برای سرنشینان جلو و عقب در مدل فول گویای سطح حداکثر ایمنی این خودرو می باشد
- ترکیب سیستم ترمز ضد قفل (ABS) با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و سیستم مکمل ترمز (Break Assist) و ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ توقفی مطمئن را به ارمغان می آورد .
- در سراسر سقف خودرو و همچنین تمامی ستون ها ضربه گیرهایی قرار گرفته است تا آسیب های ناشی از تصادف را به حداقل برساند
- مجموعه عوامل فوق به همراه سایر ملاحظاتی که در ایمنی فعال و غیر فعال خودرو لحاظ شده است مانند سیستم قطع خودکار سوخت و ... موجب شده که گرند ویتارا چندین آزمایش تصادف را از معتبرترین موسسه تست تصادف دنیا (EuroNCAP) با کسب بالاترین امتیازها پشت سر بگذارد .

نوع موتور 4 سيلندر خطي
حجم موتور 2400 سی سی
قدرت موتور : 169 اسب بخار @ 6000 دور در دقیقه
حداكثر گشتاور: 227 نیوتن متر @ 3800 دور در دقیقه
نسبت تراكم 10.5 بر يك
تعداد سوپاپ 16
نوع سوخت سازگار بنزین
سيستم انژكتوري پاشش چند نقطه اي
استاندارد حد آلايندگي يورو 5
حداکثر سرعت (km/h) 185
شتاب صفر تا 100 (ثانیه) 11.7
سيستم انتقال قدرت دو ديفرانسيل چهار حالته (4WD)
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) در شهر (لیتر) 11.4
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) خارج شهر (لیتر) 7.6
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) ترکیبی (لیتر) 9
طول خودرو (mm) 4500
عرض خودرو(mm) 1810
ارتفاع خودرو (mm) 1695
فاصله بين دو محور چرخهاي عقب و جلو (mm) 2640
وزن خالص خودرو بدون سرنشین با مخزن پر و بدون تجهیزات اضافی (kg) 1552
گنجایش مخزن سوخت (لیتر) 66
حجم فضاي صندوق عقب (دسی متر مکعب) 398

تجهیزات :

استاندارد آلایندگی يورو 5
ترمز : ABS+EBD
کیسه هوای ایمنی : 2 عدد براي راننده و سرنشين
فرمان : هيدروليك
سیستم تهویه : اتوماتيك با صفحه ديجيتال
سیستم صوتی : راديو/سي دي / MP3 و هفت بلندگو
چراغها : تنظيم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل اتاق, مه شكن جلو (هالوژن) و عقب
آیینه‌ها : آينه هاي جانبي برقي با گرمكن
شیشه ها : شيشه بالابر برقي جلو و عقب, شيشه رنگي سبز
تزئینات : تريم خاكستري

تجهیزات ایمنی

سيستم ضد سرقت خودرو (ايموبيلايزر),كمربند ايمني جلو سه نقطه اي قفل شونده با قابليت تنظيم ارتفاع + پيش كشنده و محدود كننده نيرو,3 عدد كمربند سه نقطه اي قفل شونده عقب,سيستم اتوماتيك سوخت در هنگام تصادف,قفل مركزي و كنترل از راه دور,قفل درب ها با پاسخ فلاشر,قفل زاپاس بند

رینگ و لاستیک 16 اينچ با رينگ اسپرت آلومينيومي
صندلی : ماساژور صندلي راننده (چهار حالته با كليد تنظيم روي كنسول)
سایر تجهیزات : كامپيوتر سفري,هشداردهنده دنده عقب,تكيه گاه دست راننده و سرنشين با قابليت تنظيم,جك هيدروليكي درب موتور

نظرات مردم و خریداران :

#1
فقط جک اس5.زیبا جذاب پر قدرت///با شتاب 8 ثانیه ک برای یک شاسی بلند با این قیمت مثه یک رویا هست//////سوزوکی پیر شده

#2
سلام عرض ادب//ویتارا در زمان خودش عالی بود ولی الان دیگه از دور خترج شده//بای مثال این ماشین حتی esp نداره ک برای مانور و رد کردن پیچ خیلی لازمه اون هم برای یک کراس اوور با این ارتفاع///و در قسمت تجهیزات رفاهی حتی یک سانروف ساده هم نداره/ و مثال های دیگم هست ک خودتون تحقیق کنید پی می برید که تو شرایط و زمان خریدش خیلیی بجا نیست

#3
ویتارا 2000 دنده‌ای خریدم 3 ماه. بدن رنگ مدل 87. سفید. مثل ماشین صفرای ایران خودرو. اصلا بآ چینی قابل مقایسه نیست. برادرم جک شاسی بلند داره. از ماشین من که 58ملیون خریدم خیلی ضعیف تره. و پشیمانه

#4
من دو ساله که یه کلاس 5 اتومات دارم. صندلیش که افتضاحه. الان گردن و کمر درد گرفتم و میخوام عوضش کنم. ترمزاشم که نسبت به ماشین قبلیم اصلا کار نمیکنه و باعث شد اون اوایل که هنوز بهش عادت نکرده بودم تصادف کنم. آخه قبلش مگان داشتم و ترمزاش خیلی عالی بود و تازه فکر میکردم این باید قوی تر باشه. گیربکسشم که خیلی کند و تنبل عمل میکنه و موقع شتابگیری باید 2-3 ثانیه زودتر اقدام کنی!!! از ایساکو هم یه کروز و دی وی دی مثلا فابریک گرفتم ولی وقتی که نصب کردم متوجه شدم فابریک نیست و تازه دست دوم هم بود!!! قاب زاپاسشم که چند ماهه که شکسته ولی رنگ فابریکش گیر نمیاد. رنگای دیگه اش هم 600-700 تومنه. البته از حق نباید گذشت کیفیت ساختش خوبه و توی آفرود هم نسبت به رقبا بهتره.فضای نسبتا جاداری هم داره...

#5
این خودرو عالیه به نسبت امکانات و قیمتش منکه بالاخره یک ویتارا میخرم

بررسی کیفیت خودروهای ایرانی + بهترین ماشین های تولید ایران
مدیرعامل شرکت سوزوکی موتورز ژاپن بدلیل رسوایی استعفا داد
مشخصات فنی و تصاویر جدید سوزوکی کیزاشی + قیمت
مشخصات فنی و عکس های شاسی بلند جدید سوزوکی ویتارا مدل 2016
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازه‌ها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایده‌آل برای پروژه‌های شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
عباس - چهارشنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۷
با سلام بنده از پایان خرداد 97 یکدستگاه گرند ویتارای کلاس 10 گرفتم همه چیش عالیه مصرفش رو اندازه گرفتم دقیقا به اندازه کاتالوگش است سانروف داره دوربین عقب با تعین فاصله داره شتابش تو کاروان عروسی منو سربلند کرد و اصلا کم نیاورد. لاستیکهاش بریجستون ژاپن است. ترمزهاش عالیه وقتی ترمز عادی میزنی خیلی نرمه ولی وقتی ترمز شدید میزنی کمکی ترمز میاد تو مدار و براحتی وایمیسته. تعویض دنده خیلی نرمه و دور موتور قبل 3000 دنده عوض میشه اما کلید پاور رو بزنی دور موتور تا نزدیک قرمز میره بعد دنده عوض میشه. صندلی های جلو گرمکن داره ولی ماساژورشو برداشتن. کولرش اتومات و عالیه و دو تا سنسور داره که با نور آفتاب و دمای اتاق خودش رو تنظیم میکنه. و البته درجه ای که شما براش تنظیم کردین. یه بارم باهاش رفتم شمال عالیه


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.