مشخصات فنی رنو ساندرو استپ وی Sandero Stepway + قیمت روز و آلبوم عکس
ساندرو استپ وی با همان پلتفرم ساندرو هاچبک ساخته شده است، ارتفاع بلندتری دارد، جادارتر است، به باربند تجهیز شده و روی گلگیرهایش نیز زههای پلاستیکی مشکیرنگی به چشم میخورد تا مثلا نشان دهد که آفرود هم هست! ولی باتوجه به دیفرانسیل جلو بودنش از این خودرو نباید انتظار آفرود داشت.
ویدیو / رنو ساندرو استپ وی 2016 در نمایشگاه خودرو ژنو
مشخصات، معایب و مزایای رنو ساندرو استپ وی دنده اتوماتیک
مقایسه
رنو ساندرو استپ وی دنده اتوماتیک با دیگر محصولات
مشخصات رنو ساندرو استپ وی دنده اتوماتیک
سال طراحی خودرو : 2005
کلاس خودرو : هاچ بک فرانسوی
حجم موتور : 1598سی سی
موقعیت موتور : جلو - بنزيني - خطي - K۴M C۶
گیربکس : 4 دنده اتومات
سیلندر : 4
طول : 4024ميليمتر
عرض : 1753ميليمتر
ارتفاع : 1584ميليمتر
حداکثر قدرت : 105 اسب بخار در 5750 دور بر دقيقه
حداکثر گشتاور : 140 نيوتن متر در 3750 دور بر دقيقه
سوپاپ : 16
دیفرانسیل : دیفرانسیل جلو
شتاب 0 تا 100 : 11.5
حداکثر سرعت : 170
وزن : 1193کیلوگرم
فاصله بین دو محور : 2588میلیمتر
مصرف سوخت داخل شهر : -لیتر
مصرف سوخت خارج از شهر : -لیتر
مصرف سوخت ترکیبی : 8لیتر
حجم باک : 50لیتر
سیستم های ترمز و پایداری : سيستم تعليق جلو : مستقل مك فرسون با بازوي جناقي سيستم تعليق عقب : مدل پيچشي با مقطع H و فنر مارپيچ + ترمز جلو : ديسكي تهويه شونده ترمز عقب : كاسه اي + ترمز ضدقفل ABS بهمراه توزيع الكترونيكي ترمز
کیسه هوا : كيسه هواي راننده و سرنشين جلو
مالتی مدیا : سيستم صوتي(راديو + سي دي + USB + بلوتوث)
استاندارد محیط زیست : Euro 4
صندلی : پشت سري بالشتي رديف جلو با قابليت تنظيم ارتفاع
تهویه مطبوع : سيستم تهويه مطبوع با كنترل دستي
شیشه ها و آینه ها : شيشه بالابر برقي جلو و عقب + آينه هاي جانبي برقي بهمراه گرمكن + آينه هاي جانبي كروميك + برف پاك كن و شيشه شور عقب به همراه مه زدا
چراغ : چراغ مه شكن جلو
سانروف : -
نسبت تراكم : -
تجهیزات ایمنی : دكمه ضد لغزش خودرو در جاده هاي لغزنده + سيستم ضد سرقت (Immobilizer) + قفل مركزي بهمراه كنترل از راه دور + كمربند ايمني سه نقطه اي براي سرنشين هاي رديف عقب
سیستم فرمان : دنده شانه اي ، تقويت كننده هيدروليكي-قابل تنظيم + كنترل سيستم صوتي زير فرمان
ویژگی ها و امکانات : كامپيوتر سفري + ريل سقفي و ركاب جانبي + دستگيره هاي كروميك
ارزش خرید دارد؟
امتیاز نهایی این محصول : 3.0
بررسی نهایی
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
چه پیشرانهای دارد؟
در اروپا برای نسل دوم ساندرو استپ وی تنها دو انجین وجود دارد: یکی 0.9 لیتری 3 سیلندر توربوبنزینی که TCe نام دارد و دیگری 1.5 لیتری 4 سیلندر دیزلی dCi است. قدرت هر دو انجین حدود 90 اسببخار است، ولی گشتاور انجین بنزینی به 140 نیوتنمتر و گشتاور انجین دیزلی به 220 نیوتنمتر میرسد. هردو نیز با گیربکس 5 سرعته دستی عرضه میشوند و هیچ گیربگس دیگری برای آنها وجود ندارد.
اما از آنجایی که احتمال ورود نسل اول ساندرو استپ وی به ایران بسیار زیاد است پس باید انجینهای نسل اول آن را درنظر بگیریم که یعنی محتملترین پیشرانه آن همان انجین 1.6 لیتری ساندرو هاچبک است.
در مورد امکانات ساندرو استپ وی خبری در دست نیست اما گفته میشود که پارس خودرو درصدد استفاده از تایرهای عریضتر و همچنین مانیتور 7 اینچی در این خودروست. تهویه دستی، دکمههای کنترلی روی فرمان و دو عدد ایربگ از دیگر مشخصههای احتمالی استپ وی است.
RENAULT SANDERO STEPWAY :
ادامه
مشخصات فنی
سال (طراحی) 2009
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1598سی سی
حداکثر قدرت 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 140 نیوتن متر در 3750 دور در دقیقه
جعبه دنده 5 سرعته دستی یا 4 سرعته خودکار
شتاب 0 تا 100 11.5 ثانیه
حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت
وزن 1193 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4024 طول - 1753 عرض - 1584 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2588 میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر 9.4 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر 5.5 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 8.3 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 50 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 4
استاندارد امنیت Euroncap 4
میزان تولید CO2 158 گرم در هر کیلومتر
تجهیزات و امکانات
ترمز و پایداری ترمز جلو دیسکی تهویه شونده و ترمز عقب کاسه ای - ABS
کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
سیستم صوتی کنترل سیستم صوتی روی فرمان - USB - قابلیت پخش CD - به همراه 4 بلندگو
دیگر تجهیزات رینگ 15 اینچی آلومینیومی - سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی - چراغ مه شکن جلو - آینه های جانبی برقی مجهز به گرمکن -
نظرات مردم و خریداران :
#1
اگه یکم دقت کنیم در عکس های منتشر شده نمونه ی خارجی متوجه کم شدن چنتا از امکانات میشیم مثل مانیتور اینو ما دیدیم دیگه کجاهاش کم گزاشتن خدا میدونه... با نظر دوست عزیزی که در باره ی سیاست های فرانسه و بی کفایتی مدیران و صاحبان اختیار در عرصه ی خودرو گفتن کاملا موافقم حرف دل همه رو گفت
#2
يه سانروف زورش مياد بزارن رو ماشينه ٦٠ توماني.داشبورد كه انگار پرايد ١٣١ هستش و...
بعد ميگن چرا ميريد خودرو چيني ميخريد بيايد خودروهاي آشغاله مارو گرونتر بخريد
#3
من خودم دو هفته پیش در مرکز توسعه و تحقیقات پارس خودرو . ساندرو جدید را دیدم و قراره در شهریور ماه پیش پروشش آغاز شه.به گفته رییس مرکز قیمت آن از 55 میلیون بیشتر نیست. داخل آن با ساندرو یکی بوده فقط ارتفاع سقف آن چند سانت بلندتر و چند کار برای اسپرت کردنش انجام دادن. در کل تفاوت چندانی نداره ولی کیفیت خودرو نسبت به محصولات داخلی و بعضی چینی ها بیشتره.
#4
رنو باید تو طراحی داخلی تغیرات گسترده ای بده از نظر طراحی داخلی عقبه از بقیه برندهای معتبر
#5
بنظر ماشین خوبی میاد و هر چی باشه از چینیا بهتره مهمتر اینکه قراره مستقیم بیاد یعنی مونتاژ ایران نیست فقط یه نکته:
تو اروپا کمتر از 30 تومن پولشه
تو انگلیس کمتر از 45
بعد تو ایران قراره با 60 تومن عرضه بشه
حالا وقتی بیاد زیر 80 قیمت نمیخوره
ماشین 500 تومنی بنز آلمان داره تو ایران 2 میلیاردو 500 میلیون فروخته میسه یعنی 5 برابر
#6
با این قیمت الان چینی شاسی بلند(کراس اور) هم نمیدن !
اگه واقعا همچین اتفاقی بیوفته (که محال به نظر میرسه) خودرو سازهای داخلی چجوری میخوان خودرو های بی کیفیت خودشون رو قالب کنن به مشتری بی چاره؟ نتیجه میگیریم همچین اجازه ای به رنو و داچیا نمیدن اگر هم بدن قیمت این ماشین میره بالای ۷۵-۸۰ تومن
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت