ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت جدید یواز (محصول روسیه) و شرایط فروش این خودرو منتشر شد

قیمت جدید یواز (محصول روسیه) و شرایط فروش این خودرو منتشر شدبراساس اطلاعیه فروش شرکت سروش دیزل مبنا، شرایط فروش نقدی و اقساطی یواز پیکاپ اتوماتیک با قیمت قطعی یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان اعلام شد.

یواز پیکاپ اتوماتیک با شرایط اقساط ۶ تا ۶۰ ماهه و با تسهیلات ۲۱ درصد عرضه خواهد شد؛ ضمن اینکه زمان مقرر شده برای تحویل خودروها ۱۵ روز کاری اعلام شده است. ذکر این نکته ضروری است که در حال حاضر، در طرح های فروش این شرکت، تنها رنگ آبی موجود است و سایر رنگ های این پیکاپ، به فروش رسیده اند.

مشخصات فنی این وانت

یواز پیکاپ اتوماتیک پیشرانه ۲٫۷ لیتری ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ دارد که ۱۴۹ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته این خودرو مجهز به نوع AT است و توسط کمپانی پانچ تولید می شود. جعبه دنده اتوماتیک پاتریوت از مجموعه ۶L50 پانچ پاورگلید استراسبورگ است که با مشارکت کمپانی جنرال موتورز برای محصولات کادیلاک، شورولت، هولدن و برماک ساخته شده است. با این حال، بعدها این خانواده جعبه دنده با برخی تغییرات ساختاری توسط ZF برای محصولات ب ام و ... استفاده قرار گرفتند.

امکانات یواز

در پیکاپ اتوماتیک امکاناتی مانند شیشه های جلو و عقب برقی، دو کیسه هوا، ترمزهای ABS، EBD، BA، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه مدیریت تعادل، قفل دیفرانسیل برقی، شبیه ساز مصنوعی قفل دیفرانسیل، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، کامپیوتر سفر، دوربین عقب، سنسور پارک جلو، سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی با قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه، بلوتوث، رهیاب ماهواره ای، سامانه اضطراری و ارتباطی SOS، هشت بلندگو، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، یخ زدای شیشه جلو، رینگ آلومینیومی، کول باکس، دریچه تهویه ردیف عقب، گرم‌کن صندلی های جلو و عقب، گرم‌کن فرمان، ژیروسکوپ دیجیتال و… تعبیه شده است.
منبع : asbebokhar
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.