ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت جدید لاماری ایما و شرایط فروش این خودرو منتشر شد

قیمت جدید لاماری ایما و شرایط فروش این خودرو منتشر شدشرایط فروش لاماری ایما که در اکثر بیلبوردهای کشور، تبلیغ می شود، اعلام شد. شرکت آرین پارس موتور، طی دو بخشنامه از طرح جدید فروش خودرو لاماری با قیمت قطعی برای متقاضیان عادی و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده خبر داد.

زمان شروع ثبت لاماری ایما

طرح جدید فروش خودرو لاماری ایما ، روز چهارشنبه، 20 مهرماه، از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد و به مدت 4 روز ادامه خواهد یافت.

متقاضیان خرید خودرو لاماری شامل متقاضیان عادی و متقاضیان مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، می توانند با مراجعه به سایت شرکت آرین موتور به نشانی اینترنتی arian.iranecar.com اقدام به پیش‌ثبت نام و شرکت در جدیدترین طرح فروش این شرکت کنند. در طرح جدید فروش این محصول، لاماری ایما با قیمت قطعی یک میلیارد و 94 میلیون تومان عرضه می شود. این شرکت در نخستین طرح فروش خود، 100 دستگاه لاماری ایما را به صورت فروش فوق العاده و پیش فروش عرضه کرد و پیش از موعد به مشتریان تحویل داد.

این خودرو، در اردیبهشت 1401 در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران رونمایی شد و مدیران آرین موتور قیمت لاماری ایما را در آن زمان 989 میلیون تومان اعلام کردند که در حال حاضر بیش از 100 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

در طرح جدید فروش خودرو لاماری، موعد تحویل این محصول، 90 روز کاری عنوان شده است. ایما در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و سبز قابل عرضه خواهد بود. لاماری ایما، اولین محصول تولیدی آرین موتور است که در کارخانه آرین پارس موتور در شهر خمین مونتاژ می شود و در واقع نسخه سفارشی ایران دانگ فنگ T5 ایوو است. این شرکت در نخستین طرح فروش خود، 100 دستگاه لاماری ایما را به صورت فروش فوق العاده و پیش فروش عرضه کرد و پیش از موعد به مشتریان تحویل داد.

روش پرداخت در این طرح به صورت نقدی بوده و جریمه دیرکرد به میزان 36 درصد تعیین شده ,و فاقد سود انصراف است. لاماری ایما در مدل 1401 با کد فروش Eama-o-١٠٨ عرضه می شود.

شرایط فروش لاماری ایما

عرضه لاماری ایما صرفاً از طریق قرعه‌كشی انجام می شود.
ثبت نام فروش لاماری ایما صرفا برای افراد رشيد (بالای ۱۸ سال سن و غير محجور) مجاز است.
شماره تلفن همراه ثبت شده در و گاه جهت ثبتنام، حتما بايد به نام شخص متقاضی باشد.
هركد ملی مجاز به ثبت نام يک دستگاه خودرو لاماری ایما از كليه بخشنامه های جاری عرضه كننده می‌باشد.
برخورداری از گواهينامه رانندگی معتبرو ارائه آن در زمان ثبت نام لاماری ایما الزامی می باشد.
امكان ثبت‌نام برای متقاضيان دارای پلاک انتظامی فعال ميسر نمیباشد.
شماره حساب و شبای معرفی شده در زمان ثبت‌نام بايد به نام فرد متقاضی بوده و كليه تراکنش‌های مالی، حسب مورد، بايد از و يا به همان حساب صورت پذيرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.