ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آغاز فروش 6 محصول ایران خودرو ویژه فروردین ماه + شرایط فروش ویژه مادران

آغاز فروش 6 محصول ایران خودرو ویژه فروردین ماه + شرایط فروش ویژه مادراناولین فروش فوق العاده شرکت ایران خودرو در سال جدید استارت خورد. ثبت نام در این طرح از روز سه شنبه 16 ام فروردین آغاز می شود و خودروها با قیمت قطعی و موعد تحویل سه ماهه به مشتریان از طریق قرعه کشی ارائه خواهد شد.

شرایط این قرعه کشی مشابه مراحل پیشین است و ثبت نام در زمان تعیین شده، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌ خودرو قابل انجام خواهد بود. همزمان با این طرح، مطابق روال دو دوره قبل قرعه کشی، نیمی از محصولات عرضه شده از طریق یک قرعه کشی موازی با این طرح، در بین بانوان متقاضی که دارای حداقل دو فرزند باشند و فرزند دوم آنها پس از تصویب قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت در تاريخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ در مجلس متولد شده باشد، برگزار خواهد شد.
فروش اینترنتی محصولات ایران‌ خودرو
همچنین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه مادرانی که فرزند دوم آنها بعد از تاریخ 19 آبان 1400 متولد شده از روز سه شنبه 16 فروردین 1401 به مدت ۲ روز فعال خواهد شد. در این طرح 5 خودرو از خانواده های پژو 206 و پارس با قیمت قطعی و تحویل 3 ماهه به مشتریان عرضه خواهد شد.
فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه مادران
ثبت نام در این طرح مختص بانوانی خواهد بود که دارای حداقل دو فرزند بوده و فرزند آخر آنها پس از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی در ۱۹ ام آبان سال پیش متولد شده باشد. در دو فروش فوق العاده پیشین این شرکت، ظرفیت فروش به طور مساوی بین طرح مختص مادران و طرح عمومی تقسیم شد. این بار نیز در کنار این طرح، یک طرح فروش عمومی نیز برگزار می شود که هم زمان با این طرح از روز سه شنبه آغاز شده و مهلت ثبت نام آن تا انتهای پنجشنبه ادامه خواهد داشت. گفتنی است اطلاعات منتخبين این طرح برای راستی آزمایی به سازمان ثبت احوال ارسال شده و در صورت تایید امكان واريز وجه برای آنها ميسر می گردد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.