ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آغاز فروش بزرگ محصولت ایران خودرو ویژه دهه فجر!

آغاز فروش بزرگ محصولت ایران خودرو ویژه دهه فجر!شرکت ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با تعداد قابل توجهی اجرا می کند. در این طرح، چهار محصول این شرکت شامل پارس XU7، سورن پلاس بنزینی، رانا پلاس و وانت آریسان دوگانه سوز برای سه گروه متقاضیان عادی، متقاضیان طرح جوانی جمعیت و متقاضیان طرح خودرو های فرسوده عرضه می شوند.

موعد تحویل و شرایط ثبت نام محصولات ایران خودرو

موعد تحویل خودرو ها در این طرح بین 4 الی 12 ماه است و سود مشارکت شامل این خودرو ها می شود. این طرح از روز 13 بهمن ماه آغاز و تا روز 22 بهمن ادامه خواهد داشت. مشتریان بین 48 تا 72 ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند.
آدرس رنگ مبلغ پیش پرداخت موعد تحویل
پارس XU7P سفید - خاکستری - مشکی 90 میلیون تومان خرداد و تیر 1402
سورن پلاس بنزینی سفید - نقره ای - خاکستری - مشکی 104 میلیون و 600 هزار تومان خرداد الی اسفند 1402
رانا پلاس سفید - نقره ای - خاکستری - مشکی 90 میلیون تومان خرداد الی اسفند 1402
آریسان دوگانه سوز خاکستری - نقره ای - مشکی 114 میلیون تومان خرداد الی اسفند 1402
*سود مشارکت موعد خرداد و تیر 14%، موعد مرداد تا دی ماه 16% و موعد بهمن و اسفند ماه 1402 18% است. سود انصراف، 3 درصد کمتر از سود مشارکت.

*قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت در زمان تحویل محاسبه خواهد شد.

حساب وكالتی برای خودرو چیست؟

به منظور فراهم سازي شرايط لازم براي دست يابي مشتريان واقعي و مصرف كنندگان به خودرو، بخشي از وجه خودرو در حساب وكالتي كه توسط متقاضيان نزد بانك هاي ملي، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود مي شود و پس از اعلام نتايج قرعه كشي و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضياني كه برنده نشده اند، مي توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام كنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند. مشتريان براي افتتاح حساب وكالتي مي توانند با مراجعه به سامانه اينترنتي بانك هاي ياد شده از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه، نسبت به تكميل فرم وكالتي نزد بانك اقدام كرده و ميزان موجودي برابر با ۹۰۰ ميليون ريال از وجه خودرو كه در بخش نامه تعیین شده را در اين حساب نگه داري كنند. افتتاح حساب وكالتي صرفا براي متقاضيان عادي است و مادران و متقاضيان نوسازي خودروهاي فرسوده از اين موضوع مستثنا هستند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.