ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو / از پژو پارس تیو5 تا 405

شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو / از پژو پارس تیو5 تا 405گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات خود رونمایی کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از ساعت 11 صبح روز 29 دی ماه سال جاری با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایند.

قابل ذکر است که ظبق اطلاعیه جدید این شرکت، سازوکار بررسی شرایط خریداران بسیار جد‌ی‌تر خواهد شد و سخت گیری‌های زیادتری روی ثبت نام کنندگان صورت خواهد گرفت و از سوی دیگر عدم دارا بودن هر کدام از شرایط گفته شده، منجر به لغو سفارش مشتری خواهد شد. البته گفتنی است که علیرغم انتظار مردم برای ارائه خودروهای دوگانه سوز، این بار خبری از این اتفاق نبوده و خودروهای بنزینی برای فروش فوری اقساطی ارائه گردیده است.

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش به شرح زیر است:

اولین محصول ارائه شده توسط ایران‌خودرو، پژو پارس تیو5 است که در رنگ‌‌‌های سفید، خاکستری و مشکی عرضه می‌گردد. پیش پرداخت لازم برای این خودرو 76 میلیون و 670 هزار تومان بوده و 10 درصد باقیمانده نیز به صورت تسهیلات به مشتریان عرضه می‌شود. بازپرداخت تسهیلات ارائه شده به صورت یکساله بوده و امکان بازپرداخت زودتر از موعد نیز نخواهد بود.

دومین محصول عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 405 اس ال ایکس است که در رنگ‌‌های نقره‌ای، سفید و خاکستری متالیک قابل عرضه بوده و با قیمت 67 میلیون و 998 هزار تومان قابل سفارش خواهد بود. البته 10 درصد از مبلغ این خودرو نیز به صورت تسهیلات به مشتریان عرضه می‌شود.

این شرایط فروش با تسهیلات 10 درصدی بوده و تسهیلات اعطا شده در دو قسط 6 ماهه از مشتری دریافت می‌گردد. بدین ترتیب بایستی دو چک در تاریخ 30 تیر 99 و 30 دی 99 دریافت خواهد شد.
ikco new sale
جدول طرح پیش فروش محصولات پرطرفدار ایران‌خودرو ویژه 28 تا 30 دی 98
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.


شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.