ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آغاز فروش محصولات مدل 97 ایران خودرو

آغاز فروش محصولات مدل 97 ایران خودروگروه صنعتی ایران خودرو محصولات خود را سه ماه قبل از شروع سال جدید، با مدل97 به بازار عرضه خواهد كرد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر اظهار كرد: توقع و انتظار مشتریان از ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خاورمیانه فراتر از دیگر رقبا است، از این رو و با هدف جلب رضایت مشتریان و به پاس اعتماد و حمایت هموطنان عزیز از تولید و محصول داخلی، تغییر مدل محصولات ایران خودرو مطابق سایر خودروسازان جهانی چندماه پیش از تغییر سال جدید در دستور كار این شركت قرار گرفته است.

مصطفی خان كرمی با تشكر از همكاری راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تحقق این امر اظهار كرد: مجوزهای شماره‌گذاری با مدل97 اخذ شده و محصولات ایران خودرو از امروز، نهم دی ماه با مدل 97 روانه بازار خواهد شد.

خان كرمی افزود: تمامی ثبت‌نام‌های محصولات ایران خودرو از فردا، دهم دی‌ماه نیز با مدل97 صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: در معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو سعی كرده ایم با ارائه طرح‌های متنوع فروش در جهت تامین خواسته ها و سلایق اقشار مختلف، شرایطی را ایجاد كنیم تا هموطنان عزیز با هر میزان توان مالی، بتوانند از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بهره مند شوند.

وی با بیان اینكه نمایندگی‌های مجاز شرکت ایران خودرو آماده انجام فرآیندهای ثبت نام از مشتریان هستند، اظهار كرد: در راستای تكریم مشتریان و كاهش ترددهایی كه باعث اتلاف زمان هموطنان و همچنین آلودگی هوا می شود متقاضیان می‌توانند جهت سهولت امر ثبت‌نام از طریق سایت esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام كنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.