ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصادف شدید رنو ال 90 در بزرگراه نیایش!

تصادف شدید رنو ال 90 در بزرگراه نیایش!یک دستگاه خودروسواری پس از برخورد با یک خودروی دیگر در بزرگراه نیایش واژگون شد. ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 22:31 دقیقه شب گذشته با دریافت خبر این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 58 را به محل حادثه در شرق به غرب بزرگراه نیایش، ورودی خیابان پاک نژاد اعزام كرد.

به گفته محسن صدفی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو سواری پژو پرشیا به هنگام حرکت در بزرگراه نیایش به علت نامعلومی با قسمت عقب یک دستگاه خودرو سواری رنو ال 90 برخورد کرد.

وی افزود: به دنبال این حادثه خودرو ال 90 از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با حاشیه بزرگراه واژگون شد.

صدفی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع برق خودرو ال 90، به ایمن سازی محل پرداخته و از بروز آتش سوزی احتمالی جلوگیری کردند.

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که قبل از رسیدن نیروهای امدادی راننده خودرو سواری ال 90 با کمک مردم و رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودرو بیرون آورده شده و به مرکز درمانی انتقال یافت، اضافه کرد: آتش نشانان به منظور ایمن سازی عبور و مرور خودروهای عبوری، بی درنگ خودروی واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و سپس آن را به مکان امن منتقل کردند.

گفتنی است علت بروز این حادثه رانندگی و همچنین میزان خسارات وارده از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی تهران تحت بررسی است.تصادف شدید رنو ال 90 در بزرگراه نیایش!تصادف شدید رنو ال 90 در بزرگراه نیایش!
منبع : 125.ir
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.