ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

برخورد شدید پژو 207 با دیوار سه کشته برجای گذاشت

برخورد شدید پژو 207 با دیوار سه کشته برجای گذاشتبرخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ با دیواره پل یادگار امام(ره) در بزرگراه نیایش، سه کشته و یک مجروح بر جای گذاشت. این حادثه ساعت ۰۱:۳۵ بامداد دیروز توسط رانندگان خودرو‌های عبوری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵۸ و گروه نجات ۳ این سازمان به محل حادثه در بزرگراه نیایش شرق، خروجی یادگار امام (ره) اعزام شدند.

محسن صدفی فرمانده ایستگاه ۵۸ درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۷ به همراه ۴ سرنشین مرد در بزرگراه نیایش شرق در حال حرکت بود که به علت نامعلوم از مسیر اصلی منحرف و با دیواره مسیر خروجی یادگار امام (ره) در حاشیه بزرگراه برخورد کرده و سرنشینان آن درون خودرو محبوس شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع برق خودرو، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اقدام به برش اتاقک خودروی درهم پیچیده کردند و پس از اجرای عملیات فضا سازی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرنشینان خودرو را خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

صدفی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های عوامل اورژانس مشخص شد که سه سرنشین بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته‌اند و یکی از سرنشینان با وخامت شدید به مرکز درمانی انتقال داده شد.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه، محل را به عوامل انتظامی و نیروی راهور تحویل داده و پایان ماموریت خود را اعلام کردند.

تصویر تزئینی ست.

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.