ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

برخورد شدید پژو 206 با درختان وسط بلوار + تصاویر

برخورد شدید پژو 206 با درختان وسط بلوار + تصاویریک دستگاه خودرو سواری به هنگام حرکت در خیابان پرستار جنوبی به شدت با درختان وسط بلوار برخورد کرد که موجب آسیب دیدگی دو سرنشین جوان آن شد. شب گذشته عابرین با شنیدن صدای برخورد شدید خودروسواری با درخت وسط بلوار به کمک حادثه دیدگان رفتند ولی زمانی که نتوانستند برای کمک به محبوس شدگان، کاری انجام دهند، سراسیمه با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و وقوع این حادثه را ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه به آتش نشانی اطلاع دادند. ستاد فرماندهی این سازمان هم بلافاصله پس از دریافت این خبر، زنگ ایستگاه ۴۸ را بصدا درآورد و نیروهای آتش نشانی بهمراه گروه امداد و نجات ۱۱ این سازمان را به محل حادثه در خیابان پیروزی، خیابان پرستار جنوبی رهسپارکرد.
برخورد شدید پژو 206 با درختان وسط بلوار + تصاویر
حسین دولابی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودروسواری پژو 206 به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیراصلی به شدت با درختان وسط خیابان برخورد کرد که منجر به مصدومیت هر دو سرنشین ۲۰ ساله و محبوس شدن هر دوی آنان درداخل خودرو شد. وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله علائم هشدار دهنده ی ترافیکی را دراطراف صحنه حادثه نصب کردند و در ادامه عملیات خود نیز پس از قطع کردن برق خودرو و کشیدن یکرشته لوله ی آب پشتیبان در نزدیکی خودرو، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات به برش بدنه ی خودرو برای خارج کردن محبوسین پرداختند.
برخورد شدید پژو 206 با درختان وسط بلوار + تصاویر
این فرمانده ی آتش نشانی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی پس از فضا سازی وتثبیت کردن هر دوسرنشین خودرو که دختر و پسر جوانی بودند، در حضور عوامل اورژانس آن دو را از داخل اتاقک در هم پیچیده خودروسواری بیرون آورده و برای انتقال به مرکز درمانی تحویل تیم پزشکی حاضر در محل دادند.

وی خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی درحال حاضر توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
برخورد شدید پژو 206 با درختان وسط بلوار + تصاویر
منبع : 125 / عکس: سبحان حسن پور
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.