ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

برخورد شدید پژو 206 با درخت در بزرگراه محلاتی!

برخورد شدید پژو 206 با درخت در بزرگراه محلاتی!ناتوانی راننده در کنترل خودروی سواری، برخورد آن را با یک اصله درخت و جدول بزرگراه محلاتی در پی داشت.

در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با نرده و درخت وسط بلوار، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۹:۵۲ شب گذشته زنگ ایستگاه ۱۱۷ را به صدا درآورد و نیروهای عملیات به محل حادثه در بزرگراه محلاتی شرق، قبل از میدان امام حسن مجتبی اعزام شدند.

محمد برونک فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره گفت: خارج شدن یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ از مسیر اصلی و برخورد آن با نرده ها و درخت وسط بلوار باعث توقف خودرو از حرکت و محبوس شدن راننده ی آن داخل اتاقک خودرو شده بود.

وی افزود: راننده محبوس این خودرو قبل از رسیدن آتش نشانان با کمک شاهدین از خودرو خارج شده بود که آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق خودرو و اطمینان از عدم نشت بنزین، با چیدن علائم ترافیکی محل را ایمن سازی کرده و مشغول عملیات شدند.

برونک تصریح کرد: با همکاری عوامل راهنمایی و رانندگی، خودروی حادثه دیده به منتهی الیه سمت راست بزرگراه و محل امن منتقل شد و نیروهای عملیات با شستشوی سطح آسفالت و ایمن سازی محل حادثه آن را تحویل عوامل انتظامی حاضر دادند.

علت اصلی بروز این حادثه توسط عوامل راهور در دست بررسی است.برخورد شدید پژو 206 با درخت در بزرگراه محلاتی!برخورد شدید پژو 206 با درخت در بزرگراه محلاتی!برخورد شدید پژو 206 با درخت در بزرگراه محلاتی!
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.