ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پرت شدن راننده نیسان و شاگردش پس از برخورد به گاردریل!

پرت شدن راننده نیسان و شاگردش پس از برخورد به گاردریل!برخورد شدید خودرو نیسان وانت با گاردریل بزرگراه آزادگان منجر به فوت یک نفر و مجروح شدن یک سرنشین دیگر شد.

به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اعلام وقوع تصادف رانندگی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 125 را ساعت 13:45 دقیقه امروز به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، نرسیده به آزادراه تهران-ساوه اعزام کرد.

بنا به اظهاررضا فرج محمد لو فرمانده آتش نشانان اعزامی؛ یکدستگاه خودروی وانت نیسان در خط سرعت بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که بنا به دلایل نامعلومی، پس از برخورد با گاردریل کنار بزرگراه به دور خود به چرخش درآمد که دراین حین، راننده نیسان و شاگرد آن که دو جوان 33 و 34 ساله بودند به بیرون از وانت بار پرتاب شدند.

وی در ادامه افزود: راننده پس از پرتاب شدن به داخل بزرگراه به یکباره سر وی به کامیون باری درحال حرکت برخورد کرد و در دم جانسپرد و سرنشین دیگر بلافاصله توسط رانندگان عبوری به حاشیه امن بزرگراه منتقل شد.

محمد لو با اشاره به نشت بنزین از خودرو ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی، قطع برق خودروها و جلوگیری از نشت بنزین خودرو، نسبت به ایمن سازی صحنه تصادف اقدام کردند و پس از حضور تیم اورژانس مصدومین حادثه را تحویل آنان دادند که متاسفانه مرگ راننده تایید شد.

این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت اصلی بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور و انتظامی در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: خودرو توسط آتش نشانان به حاشیه امن بزرگراه منتقل شد.پرت شدن راننده نیسان و شاگردش پس از برخورد به گاردریل!پرت شدن راننده نیسان و شاگردش پس از برخورد به گاردریل!
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.