ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

واژگونی اتوبوس در جاده دوآب سوادکوه 19 کشته برجای گذاشت + علت واژگونی

واژگونی اتوبوس در جاده دوآب سوادکوه 19 کشته برجای گذاشت + علت واژگونیمدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور گفت: از دست رفتن ترمز اتوبوس به علت نقص فنی و سرعت گرفتن اتوبوس در شیب، عامل واژگونی اتوبوس مسیر تهران-گنبد در بامداد امروز بود.
حادثه واژگونی اتوبوس در استان مازندران که بامداد روز پنج‌شنبه، ۱۹ دی‌ماه، رخ داد «۱۹ کشته» بر جای گذاشت. خبرگزاری مهر به نقل از سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران نوشت: «در این حادثه ۲۴ نفر شامل ۱۶ مرد و ۸ زن مصدوم شدند و ۱۹ نفر شامل ۹ مرد، ۹ زن و یک جنین جان باختند.»

ساعتی بعد، خبرگزاری رسمی ایرنا به نقل از رئیس پلیس راهور استان مازندران علت واژگونی این اتوبوس را که در جاده سوادکوه رخ داده است «نقص فنی» اعلام کرد.
واژگونی اتوبوس مسیر تهران-گنبد
به گفته این مقام، «در منطقه دوآب سوادکوه در شیب تند جاده» ترمز این اتوبوس دچار نقص فنی شده است.

فرمانده پلیس راه مازندران مبداء حرکت اتوبوس را تهران و مقصد آن را گنبد اعلام کرد.

این تصادف مرگبار اتوبوس یک روز پس از آن رخ می‌دهد که سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری اوکراین در استان تهران ۱۷۶ قربانی بر جای گذاشت. از این میان ۱۴۴ نفر ایرانی بودند.

خبرگزاری ایرنا بر اساس آمار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور علل عمده وقوع تلفات جاده‌ای در ایران را «۳۱ درصد عدم توجه به جلو، ۲۳ درصد انحراف و تجاوز به چپ، ۱۸ درصد تخطی از سرعت مطمئنه، ۹ درصد عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و پنج درصد عدم رعایت حق تقدم و بقیه سایر موارد» عنوان می‌کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.