ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جزئیات برخورد پژو 206 با گاردریل در اتوبان بابایی + تصاویر

جزئیات برخورد پژو 206 با گاردریل در اتوبان بابایی + تصاویر رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی، واژگونی خودروی سواری در بزرگراه بابایی را رقم زد. در پی تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 11:30 دقیقه روز گذشته آتش نشانان ایستگاه 61 را به محل حادثه در بزرگراه بابایی، روبروی دانشگاه امام حسین اعزام کرد.

کامبیز جنتی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 در مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی در حال حرکت بود که به علت بی احتیاطی از مسیر اصلی خارج و پس از برخورد با گاردریل بزرگراه بر روی سقف واژگون شد.

وی افزود: بر اثر این حادثه سرنشینان خودروی سواری پژو 206 در داخل آن محبوس شدند که پیش از رسیدن آتش نشانان توسط رانندگان عبوری از داخل خودرو خارج شدند.
این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان هرسه سرنشین مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند و بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه با قطع سیستم برق خودرو و كشیدن نوار احتیاط، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند و سپس خودرو را به حالت اولیه بازگرداندند.

گفتنی است علت بروز این حادثه هم اکنون توسط پلیس راهور در حال بررسی است.جزئیات برخورد پژو 206 با گاردریل در اتوبان بابایی + تصاویر جزئیات برخورد پژو 206 با گاردریل در اتوبان بابایی + تصاویر جزئیات برخورد پژو 206 با گاردریل در اتوبان بابایی + تصاویر جزئیات برخورد پژو 206 با گاردریل در اتوبان بابایی + تصاویر
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.