ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر تصادف دو خودروی لوکس در شیکاگو

تصاویر تصادف دو خودروی لوکس در شیکاگوتصادفی عجیب و غریب توانست نشان دهد که وقتی لامبورگینی با یک خودروی پارک شده تصادف می‌کند، چه اتفاقی می‌افتد. اما این همه ماجرا نیست و این تصادف بر اساس خطای ایمنی با هوندا سیویک پارک شده رخ نداده است. داستان اصلی در ادامه خبر بیان خواهد شد.

یک حادثه عجیب و غریب اواخر هفته گذشته نشان داد که لامبورگینی هوراکان (Lamborghini Huracan) به شدت با یک هوندا سیویک (Honda Civic) پارک شده برخورد کرد و توانست آن را از جا بلند کند. این در حالی است که هوندا سیویک خودرویی ایمن و قابل اعتماد بوده که به نظر می‌رسد آسیب چندانی ندیده است. اما این حرف را نمی‌توان برای لامبورگینی گفت که قیمتی حدود 200,000 تا 250,000 دلار دارد.

براساس گزارش منبع خبری CBS شیکاگو، این حادثه در جمعه گذشته در شهر شیکاگو رخ داد. راننده لامبورگینی توضیح می‌دهد که او مشغول رانندگی در شهر بود که ناگهان خودروی دیگر از پشت با آن تصادف می‌کند. در این لحظه راننده که ترسیده بود، پدال گاز و ترمز را اشتباه فشرد و به جای پدال ترمز پای خود را بر روی پدال گاز قرار داد. این شد که با سرعت بسیار زیاد به خودروی هوندا سیویک پارک شده برخورد کرد و چون طراحی جلوی لامبورگینی به صورت اسپرت و کوتاه است توانست، هوندا سیویک را از جایش بلند کند.تصاویر تصادف دو خودروی لوکس در شیکاگو
تصاویر این تصادف به سرعت در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد.
تصاویر تصادف دو خودروی لوکس در شیکاگو
این در حالی است که به نظر می‌رسد لامبورگینی متوجه آسیب زیادی شده باشد که البته با توجه به اتفاقی که افتاده و شرایط آن لحظه، چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. البته تعمیر آن از طرف لامبورگینی صورت می‌پذیرد و مشکل چندانی ایجاد نخواهد کرد ولی همه افراد این شرایط را نخواهند پذیرفت. به گفته زوجی که در این تصادف بودند آن‌ها قصد دارند که خودروی دیگری را خریداری کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.