ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کادیلاک سلستیک (Celestiq) | ماشین لوکس کادیلاک با فناوری های جدید

کادیلاک سلستیک (Celestiq) | ماشین لوکس کادیلاک با فناوری های جدیدجنرال موتورز هم‌زمان با معرفی باطری‌های جدید موسوم به اولتیوم، برنامه‌های بلندپروازانهٔ خود برای محصولات الکتریکی آینده را هم اعلام کرد. از محصولات الکتریکی آیندهٔ جنرال موتورز، دو مدل بنام‌های لیریک و سلستیک برای کادیلاک هستند.
Cadillac Celestiq Luxury EV Sedan
نخستین تصاویر از کادیلاک سلستیک
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
شرکت خریداری شده توسط جنرال موتورز در حال ساخت یک سدان پرچمدار برقی است که شش نوع آن موجود است. رسانه های منتخب نمونه هایی از این خودرو را نشان داده اند که پلاک Celestiq روی آن ها سوار بود. درست است کادیلاک سلستیک عکاسی مجاز نبود زیرا نمونه های ویژه را در طول این رویداد برای چند سال مخفی می کنند.
Cadillac Celestiq Luxury EV Sedan
کادیلاک سلستیک 2#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
اما AutoBlog آن را این گونه شرح داده است که یک خودرو طویل چهار دره با یک فست بک شبیه سقف ماشین و دارای نماد های روشن در دو طرف انتهایی خودرو. این روی کرد در طراحی ظاهر خودرو این احساس را به دست می دهد که طراحان به شکل فزاینده ای به طراحی سدان های به درد نخور روی آورده اند تا مشتریانشان را علاقه مند نگه دارند؛ زیرا محبوبیت این نوع بدنه در بین خریداران در حال کاهش است.
Cadillac Celestiq Luxury EV Sedan
کادیلاک سلستیک 3#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
منبع قدرت خودرو از باتری هایی با فناوری بالا که شرکت هایی مثل بیوک،شورلت و GMC از آن استفاده می کردند، تأمین خواهد شد. همه ی مشخصات فنی خودرو زیر ذره بین است. اما ما می دانیم که ممکن است این پلتفرم یک باتری لیتیوم یونی 200 کیلو وات ساعتی داشته باشد. و البته همه ی برنامه ها واپلیکیشن های مربوط به جلو، عقب و هدایت چرخ ها را دارا باشد. کادیلاک سلستیک در عرض سه ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد.

به گفته وال استریت ژورنال کادیلاک این خودرو را تا نیمه سال 2022 وارد بازار خواهد کرد. یعنی احتمال دارد که تا سال 2023 اصلاً وارد سالن های نمایش نشود. این شرکت سالانه تعداد زیادی از این سدان چهار دره را تولید می کند و هر کدام یک قیمت پایه شش رقمی را خواهد داشت تا تعجب ما را چند برابر کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.